کد خبر: ۱۱۲۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۸

بازنگری آیین‌نامه کارشناسی ارشد ناپیوسته پزشکی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت از بازنگری آیین‌نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: این آیین‌نامه از سال تحصیلی جاری اجرا می‌شود. 

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی افزود: آیین‌نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته از سوی شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت بازنگری شده و به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است و بر اساس آن آیین‌نامه‌های قبلی لغو می‌شود.

وی اضافه کرد: وضعیت تحصیلی دانشجویان مشغول به تحصیل که پیش از سال تحصیلی 90 - 89 وارد این دوره شده‌اند نیز با این آیین‌نامه تطبیق داده شده و دانشجویان بر اساس آیین‌نامه جدید فارغ‌التحصیل می‌شوند.

ضیایی اظهار داشت: انتقال، تغییر رشته و جابجایی در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است و میهمان شدن تنها در شرایطی که دانشجو برخی از دروس در یک رشته را در یک زمان معین نتواند در دانشگاه خود بگذراند، در دانشگاه دیگری امکان‌پذیر است که در این صورت کسب موافقت دانشگاه مقصد در این خصوص ضروری است.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت یادآور شد: تحصیل دانشجو در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته تمام وقت است و میانگین کل نمرات دانشجو در پایان دوره نباید از 14 کمتر باشد و در غیر این صورت از دریافت مدرک کارشناسی ارشد محروم می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین