کد خبر: ۱۱۲۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳

آدم‌ربایی و تجاوز توسط 8 شاهزاده‌ اماراتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مقامات قضایی بلژیک برای 8 شاهزاده اماراتی از خاندان آل نهیان به جرم ارتكاب اعمال غیر اخلاقی تشكیل پرونده دادند.

به گزارش شبكه العالم، دادگاه بلژیک برای 9 نفر از اتباع خارجی قرار بازداشت صادر كرد كه 8 تن از آنها از شاهزادگان اماراتی و از اعضای خاندان حاكم هستند.

این 8 شاهزاده ‌خاندان آل نهیان متهم هستند در طی اقامت در یكی از هتل‌های معروف بلژیک اقدام به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و آدم‌ربایی می‌كردند.

یک روزنامه بلژیكی اعلام كرد كه تحقیقات پلیس این كشور درباره تخلفات شاهزاده‌های اماراتی به پایان رسیده و با تهیه گزارش از قربانیان اقدامات غیراخلاقی این شاهزاده‌های اماراتی در هتل "گونار " قصد دستگیری آنها را دارد.

العالم با اشاره به اینكه 8 شاهزاده اماراتی برای چندین ماه یكی از طبقات این هتل گران قیمت را به طور كامل اجاره كرده‌ بودند، افزود: شاهزاده‌ها از خانواده محمد خالد آل نهیان یكی از شیوخ اماراتی هستند.

این 9 تن متهم هستند كه با انجام رفتار غیر انسانی 23 زن از كشورهای فیلیپین، مغرب، اریتره، اندونزی، چین، تونس، فرانسه و بلژیک را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

همچنین این شاهزاده‌ها متهم به كلاهبرداری و پرداخت نكردن حقوق خدمتكاران خود هستند و مبلغ 124 هزار یورو به كارگران خود بدهكارند.

پیش از این نیز شاهزاده‌های اماراتی بارها توسط مراجع قضایی كشورهای مختلف متهم به رسوایی اخلاقی و رفتار غیر انسانی علیه زنان شده‌ بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین