کد خبر: ۱۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶

تمایل اسپیلبرگ به ساخت انمیشن «هری‌پاتر»

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: استیون اسپیلبرگ، کارگردان صاحب‌نام سینمای هالیوود از تمایل‌اش به ساخت سری انیمشن داستان‌های «هری‌پاتر» خبر داد.

این پروژه در صورت توافق نهایی توسط کمپانی فیلمسازی برادران وارنر تهیه و تولید خواهد شد.

بنابر اعلام لس‌آنجلس تایمز، آلن هورن از مسؤولان کمپانی برادران وارنر گفت: «ساخت این پروژه را ما به اسپیلبرگ پیشنهاد دادیم.»

اسپیلبرگ درباره‌ی چگونگی روایت هری‌پاتر‌ها در صورت تحقق این پروژه‌ی سینمایی گفت: «تا حد ممکن به فضای سینمایی این آثار نزدیک نخواهم شد و نوع جدیدی از اکشن را در این داستان‌ها به کار خواهم برد.»

«هری پاتر» نام مجموعه‌ای هفت‌گانه از رمان‌های سبک خیال‌پردازی کودکان و نوجوانان است که توسط نویسنده انگلیسی، جوآن کتلین رولینگ نوشته شده‌است. این کتاب‌ها به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرمیون گرنجر، در مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازند.

از زمان انتشار اولین رمان، «هری پاتر و سنگ جادو» در سال 1997میلادی، این مجموعه کتاب‌ها توانستند به استقبال گسترده و فروش بسیار موفق جهانی دست یابند و تحسین منتقدان را برانگیزند. آثار رولینگ آغازگر ساخت فیلم‌های سینمایی، بازی‌های رایانه‌ای و بسیاری از کالاهای تجاری دیگر با الهام از این مجموعه شد.

شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» به زودی، نسخه‌ی جدید «هری پاتر» را در قالب سه بعدی به اکران می‌رساند. این فیلم با عنوان فرعی «هدیه‌های مرگ» به دو شکل دو و سه بعدی اکران می‌شود.

«استیون اسپیلبرگ» در جدیدترین پروژه سینمایی‌اش «ماجراهای تن تن: راز تک شاخ» را به تصویر کشیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین