کد خبر: ۱۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱

سردار جزایری: آمریکا گروگان ایران شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیته تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه هم اکنون آمریکا با حضور خود در منطقه گروگان ایران شده است، به سخنان اخیر یک سناتور آمریکایی علیه ایران اشاره و به وی توصیه کرد که در امور راهبردی مربوط به ایران و آمریکا وارد نشود زیرا ناکارآمدی توصیه‌های او قبلاً به اثبات رسیده است. 

سردار مسعود جزایری در خصوص اظهارات خصمانه سناتور محافظه کار عضو کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا که خواستار نابودی کامل تاسیسات نظامی و واحدهای هوایی و دریایی نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه، شده بود، عنوان کرد: این سناتور آمریکایی نمی‌داند که دنیا عوض شده است و تغییرات زیادی در صحنه‌های سیاسی و نظامی عرصه بین‌الملل به‌وجود آمده است. 

وی با اشاره به سخنان لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی اضافه کرد: این سناتور هنوز تصور می‌کند که با قلدری و زورگویی از جنس آمریکایی می‌توان دنیا را اداره کرد در حالی‌که در دنیای واقعی این چنین نیست. 

معاون فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه این سناتور آمریکایی درک درستی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد، گفت: این شخص نمی‌داند که هم اکنون آمریکا با حضور خود در منطقه به گروگان ایران درآمده است. 

وی تصریح کرد: البته خود آنها می‌دانند که قدرت جمهوری اسلامی ایران منحصر به منطقه خاورمیانه نیست. 

سردار جزایری به این سناتور آمریکایی هشدار داد؛ توصیه می‌کنیم که این سناتور محافظه کار آمریکایی در امور راهبردی مربوط به ایران وآمریکا وارد نشود چراکه ناکارآمدی توصیه‌های او قبلا به اثبات رسیده است. 

پیش از این منوچهر متکی در خصوص اظهارات این سناتور آمریکایی عنوان کرده بود: مطالب سناتور آمریکایی را خیلی جدی نگیرید خواسته شوخی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین