کد خبر: ۱۱۳۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸

حضور گربه‌های ایرانی در جشنواره‌های بین‌اللملی فیلم صربستان و یوگسلاوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس هنری: فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» به کارگردانی «بهمن قبادی» در جشنواره‌های بین‌اللملی فیلم «منطقه آزاد» صربستان و جشنواره بین‌اللملی فیلم «لایف» در یوگسلاوی به نمایش در می‌آید. 

به گزارش آفتاب، فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» آخرین ساخته کارگردان ایرانی «بهمن قبادی» در بخش مسابقه اصلی ششمین دوره جشنواره بین‌اللملی فیلم «منطقه آزاد» Free Zone در شهر بلگراد در کشور صربستان و همچنین در بخش پانورامای بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌اللملی فیلم «لایف» Liffe در شهر لیوبلیانا در کشور جمهوری اسلووانی در کشور یوگسلاوی به نمایش در‌می‌آید. 

فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» دیروز دوشنبه 17 آبان ماه (8 نوامبر) در بخش مسابقه اصلی ششمین دوره جشنواره بین‌اللملی فیلم «منطقه آزاد» به روی پرده رفت و امروز سه‌شنبه 18 آبان ماه (8 نوامبر) نیز در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد. 

ششمین دوره جشنواره بین‌اللملی فیلم «منطقه آزاد» روز 14 آبان ماه (5 نوامبر) با شعار «آنسوی مرزها» شروع شده و تا فردا چهارشنبه 19 آبان ماه (10 نوامبر) با نمایش 26 فیلم سینمایی از کارگردانان کشورهای رومانی، آلمان، مقدونیه، استرالیا، کرواسی، اتریش، آمریکا، فرانسه، بلغارستان، یوگسلاوی، چین، کانادا، سوئد، ایتالیا و روسیه ادامه خواهد داشت. 

همچنین فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» همزمان با جشنواره بین‌اللملی فیلم «منطقه آزاد»، در بخش پانورامای بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌اللملی فیلم «لایف» Liffe در شهر لیوبلیانا در کشور جمهوری اسلووانی به نمایش درمی‌آید. 

این جشنواره فردا چهار‌شنبه 19 آبان ماه (10 نوامبر) شروع شده و تا روز 30 آبان ماه (21 نوامبر) با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در بخش‌های مسابقه اصلی، پانوراما و بخش جنبی ادامه خواهد داشت. 

فیلم سینمایی «گربه‌های ایرانی» ساعت 15/7 چهار‌شنبه شب 19 آبان ماه (10 نوامبر) در سینما «کوزوولووا دورانا»، در ساعت 10 شنبه شب 22 آبان ماه (13 نوامبر) در سینما «لینهارتوا دورنا» و همچنین در ساعت 5 بعدازظهر یکشنبه 23 آبان ماه (14 نوامبر) در سینما «کینودور» در شهر لیوبلیانا در اسلووانی به نمایش درخواهد آمد. 

فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» در آخرین حضور بین‌اللملی خود با حضور کارگردان آن «بهمن قبادی» در نمایشی ویژه در چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌اللملی فیلم «پرتقال طلایی» آنتالیا در شهر آنتالیای کشور ترکیه به روی پرده رفت. قبادی در این جشنواره در مقام رییس هیئت داوران حضور داشت.
 
این جشنواره از روزهای 17 تا 22 مهرماه (9 تا 14 اکتبر) در شهر آنتالیای کشور ترکیه برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین