کد خبر: ۱۱۳۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳
مصباحی‌مقدم در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب:

تاکید بر پرهیز از امنیتی کردن فضای جامعه در اجرای هدفمندی یارانه‌ها

شرط موفقیت هدفمندکردن یارانه‌ها همراهی مردم است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب با تاکیدبر پرهیز از امنیتی کردن فضای جامعه به‌دنبال اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها، اظهارداشت: معتقدم بهترین شیوه در اجرای این قانون شیوه اطلاع‌رسانی دقیق نسبت به راه‌های اجرای قانون است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق موجب می‌شود آرامش بین مردم ایجاد شود. شرط موفقیت اجرای این قانون آن است که مردم همراه شوند همراه شدن مردم هم منوط به ارائه اطلاعات درست به آنان است.

رئیس کمیسیون ویژه مجلس در طرح تحول اقتصادی دولت یادآور شد: اگر می‌خواهیم هرگونه سوء‌استفاده از فضای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی را سلب کنیم باید کاملا مردم را در جریان درست قیمت‌ها و اتفاقاتی که قرار است رخ دهد بگذاریم در این صورت دیگر نیازی به بگیر و ببند و امنیتی کردن فضای جامعه نیست.

مصباحی‌مقدم گفت: البته تهدید به اینکه اگر کسانی در این مسیر تخلف کنند به‌جاست اما معتقدم اگر فضای فرهنگی را به‌گونه‌ای مناسب به‌وجود آوریم نیازی به این نخواهد بود که از اهرم تهدید استفاده کنیم.

نماینده تهران ادامه داد: البته شاید ناگزیر کسانی باشند که باید با استفاده از قدرت قانون آنها را سر جای خودشان نشاند. بهتر است دولت اطلاع‌رسانی و نظارت را افزایش دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین