کد خبر: ۱۱۳۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۰
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروی انتظامی خبر داد:

اردوگاه‌های کار اجباری راه‌اندازی می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رييس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروی انتظامی با اشاره به موافقت برای احداث اردوگاه‌های كار اجباری در حاشيه كلانشهرها گفت: اولين گروهی كه به اين اردوگاه‌ها اعزام می‌شوند خرده‌فروشان مواد مخدر خواهند بود كه پس از انتقال از زندان‌ها، در سخت‌ترين شرايط ممكن به فعاليت و كار می‌پردازند.

سردار حسين‌آبادی با بيان اين كه بر اساس موافقت وزارت كشور اردوگاه‌های كار اجباری برای اولين بار در ايران احداث می‌شود، افزود: با هماهنگی صورت گرفته با قوه قضاييه، سازمان زندان‌ها، پليس مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهزيستی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، اردوگاه‌های كار اجباری در كلانشهرها راه‌اندازی می‌شود.

وی با بيان اين كه كمپ «شفق» در تهران مكانی برای نگه‌داری معتادان بی‌مكان و كارتن‌خواب است، يادآور شد: كمپ «شفق» نمونه موفقی از راه‌اندازی اردوگاه‌های نگه‌داری معتادان است.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروی انتظامی با تاكيد بر اين كه اردوگاه‌های كار اجباری در حاشيه شهرهای بزرگ احداث می‌شوند، گفت: در اين اردوگاه‌ها خرده‌فروشان مواد مخدر كه توسط پليس دستگير شده‌اند، به آنجا منتقل شده و در سخت‌ترين شرايط ممكن به فعاليت و كار می‌‌پردازند.

به گفته وي خرده فروشان مواد مخدر در اردوگاه‌های كار اجباری به‌سختی و شدت به كار گرفته می‌شوند تا در هنگام خروج از اين اردوگاه‌ها ديگر به سراغ فروش مواد مخدر نروند.

حسين‌آبادی در پايان خاطرنشان كرد: مقدمات اين طرح فراهم شده است و در آينده‌ای بسيار نزديک اردوگاه‌های كار اجباری ميزبان خرده‌فروشان مواد مخدر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
طرح خوبیه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین