کد خبر: ۱۱۳۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۷

علی پروین: هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی پروین ابراز امیدواری کرد از بازی مقابل ملوان بردهای استیل‌آذین شروع شود. 

رییس سازمان فوتبال باشگاه استیل‌آذین در پاسخ به این سوال که استیل‌آذین به چند درصد آمادگی رسیده است گفت: «فکر می‌کنم بازیکنان در حال حاضر به 70 درصد آمادگی رسیده باشند. این هم به این دلیل است که از اول فصل خوب با تیم تمرین نکرده و آن‌طوری که به من گفته‌اند، اصلا سر تمرین‌ها به بازیکنان فشار نمی‌آوردند اما، در حال حاضر بازیکنان از لحاظ روحی بسیار بهتر شده‌اند. البته هماهنگ کردن تیمی که این همه ستاره دارد، مشکل است.»

رییس سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین در مورد این که آیا علی پروین با آمدن به استیل آذین ریسک بزرگی انجام داده است، گفت: «ما اینجا نیامده‌ایم که ریسک کنیم. کسی ریسک می‌کند که به دنبال پول باشد. اصلا من خودم پایه‌گذار این تیم هستم و به عنوان یک بزرگ‌تر آمده‌ام تا به تیم کمک کنم و نه هیچ پست و مقامی می‌خواهم و نه چیز دیگری. به‌خاطر دوستی با حسین هدایتی آمده‌ام که به استیل آذین کمک کنم و یک مقدار این تیم را هماهنگ‌تر کنم. از هواداران پرسپولیس دعوت می‌کنم که در بازی فردا مقابل ملوان به ورزشگاه بیایند و استیل آذین را تشویق کنند.»

وی با اشاره به آمادگی بالای علی کریمی در این روزها گفت: «یک نکته‌ای که امروز باعث خوشحالی من بود، آمادگی بالای علی کریمی است که این مسأله من را بسیار خرسند کرد. به هر حال علی 12، 13 سال شاگرد خود من بوده است و او را کاملا می‌شناسم. او یک بازیکن بسیار منظم است. در حالی که تمرین ساعت 2:30 دقیقه شروع می‌شد، علی از ساعت یک به ورزشگاه آمده بود در حالی که من خودم ساعت یک و 15 دقیقه به ورزشگاه آمدم. اگر کریمی به روزهای اوجش بازگردد، فکر می‌کنم که 60، 70 درصد مشکلات استیل آذین حل می‌شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین