کد خبر: ۱۱۳۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۰
در جمع ایثارگران و خانواده‌های شهدای قزوین

احمدی‌نژاد: امروز هیچ مسأله‌ای در جهان بدون حضور ایران قابل حل نیست

همه قدرت‌های بزرگ در مقابل قدرت ایران سر تعظیم فرود آوردند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با مقایسه وضعیت امروز کشورمان و اوضاع پیش از انقلاب اسلامی گفت: آن زمان ایران در هیچ معادله جهانی حضور نداشت، اما امروز هیچ مسأله‌ای در دنیا بدون حضور ایران قابل حل شدن نیست. 

محمود احمدی نژاد در جمع ایثارگران و خانواده های شهدای استان قزوین با بیان اینکه مردم بزرگ، شایسته و فداکار این دیار خدمات گسترده‌ای را به ملت ایران، جامعه بشری و آرمان‌های الهی ارایه کرده‌اند، اظهارداشت: خدای متعال انسان را بزرگ و عزیز آفریده است و این‌گونه خواسته که انسان با مقام خلیفة‌الهی اوج بگیرد.

وی افزود: تنها راه و رمز رسیدن به نقطه تعالی و قله‌های کمال، ایثارگری است. 

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه 35 سال پیش ایران در هیچ‌‌کدام از معادلات جهانی حضور نداشت، گفت: مستکبران، ایران را ابزار دست خود می‌دانستند و اصولا کسی در دنیا روی ملت ایران حساب نمی‌کرد.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران در دنیا بزرگ شده است و هیچ مسأله‌ای در هیچ جای دنیا بدون حضور ایران قابل حل شدن نیست.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز همه قدرت‌ها به دنبال ایفای نقش در خاورمیانه هستند، گفت: رقابت‌های اصلی قدرت‌های جهانی در خاورمیانه است و همه قدرت‌های بزرگ در مقابل قدرت ایران سر تعظیم فرود آوردند. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز همه منطقه و بلکه دنیا تحت تاثیر اندیشه‌ها، آرمان‌ها و مکتب الهی حاکم براین سرزمین است.

وی همچنین تاکید کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که اگر همه قدرت‌های فاسد عالم دور هم جمع شوند، جرأت نمی‌کنند حتی ایران را تهدید کنند.

احمدی‌نژاد بیان داشت: البته همه این عزت و بزرگی حاصل ایثار ایثارگران است و هر ملتی که اهل ایثار نباشد به ناچار لباس ذلت را خواهد پوشید.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: در آینده ای نزدیک ملت ایران بر بام عزت جهان خواهد نشست.
 
وی ایثارگری را یک میراث گرانقدر الهی دانست و اظهار داشت: ایثارگری میراث گرانقدر محمد(ص) و آل محمد(ص) است و امروز میراث‌دار بزرگ ایثارگری میراث دار پیامبر(ص) و حضرت مهدی(عج) است.

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود با بیان اینکه مستکبران عالم به فضل الهی به سرعت در حال سقوط هستند، خطاب به دشمنان تصریح کرد: چشمانتان را باز کنید، اینجا قزوین است. این مردم امروز مؤمن‌تر، انقلابی‌تر و شجاع‌تر در صحنه هستند و تا دفن مستکبران و روحیه استکباری در جهان ایستاده‌اند و سر سوزنی عقب‌نشینی نخواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
0
0
چرا جرأت نميكنيد انتهاي تيتر اين خبر علامت تعجب بزاريد؟!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین