کد خبر: ۱۱۳۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۴

برنامه‌ریزی احمدی‌نژاد برای انتخابات آینده مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده اصول‌گرای مجلس ایران از تشکیل یک هیأت سه نفره از سوی محمود احمدی‌نژاد به منظور برنامه‌ریزی برای انتخابات سال آینده مجلس نهم خبر داد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم روز چهارشنبه ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) گفت که در دیدار اخیر احمدی‌نژاد با “چهره‌های شاخص” اصولگرا، حبیب‌الله عسگراولادی، علی‌اکبر ولایتی و غلامعلی حداد عادل به عنوان اعضای این هیأت سه نفره از سوی آقای احمدی‌نژاد انتخاب شدند.

او گفت که ماموریت هیأت سه نفره، پیگیری برگزاری جلسات میان جریان‌های مختلف اصول‌گراست تا به شکل گیری مواضع مشترک و واحد و به کاهش اختلافات و فاصله‌ها میان اصول‌گرایان کمک کند.

مصباحی‌مقدم، با ابراز امیدواری از اینکه اصول‌گرایان بتوانند لیست واحدی در انتخابات مجلس نهم داشته باشند، گفت: “پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم فاصله‌ای میان جریان اصول‌گرایی افتاد، این جلسات باعث می‌شود که مواضع این جریان به هم نزدیک شود.”

به گفته آقای مصباحی‌مقدم، جلسه اخیر به دعوت احمدی‌نژاد و بنا به درخواست حبیب‌الله عسگراولادی، از اعضای بلندپایه حزب مؤتلفه اسلامی و رهبر “جبهه اصول‌گرایان پیروان خط امام و رهبری” است.

این جبهه، متشکل از ۱۴ سازمان و حزب سیاسی اصول‌گراست که در جریان انتخابات مجلس هشتم هدفش متحد کردن اصول‌گرایان بود و در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دهم هم از احمدی‌نژاد حمایت کرد، اما بعدها در مواردی چون معرفی کابینه با او دچار اختلاف نظر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
0
0
این اصولگرایان قرار است با چه کسانی رقابت کنند ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین