کد خبر: ۱۱۳۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 و 30 دقیقه روز پنجشنبه و ساعت شش صبح تا 22 و 30 دقیقه روز جمعه از ساوه به همدان و بالعکس و آزاد غرق آباد - ساوه ممنوع است. 

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری را اعلام کرد. 

بر اساس این اعلام تردد موتور سیکلت از فردا - پنجشنبه - تا ساعت 24 جمعه در محورهای کرج - چالوس، هراز - فیروزکوه، قزوین - رشت، ساوه - همدان و محور تهران سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. 

همچنین رفت و آمد انواع کامیون و تریلر از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. 

بر این اساس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 و 30 دقیقه روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و رفت و آمد انوع وسایل نقلیه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 22 و 30 دقیقه، از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

همچنین در محوز هراز تردد تمامی تریلر‌ها کماکان ممنوع است و رفت و آمد تمامی کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 و 30 دقیقه روز پنجشنبه و از ساعت شش صبح تا 22 و 30 دقیقه جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است. 

در محور دماوند نیز رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 22 و 30 دقیقه روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. 

بر این اساس، تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 و 30 دقیقه روز پنجشنبه و ساعت شش صبح تا 22 و 30 دقیقه روز جمعه از ساوه به همدان و بالعکس و آزاد غرق آباد - ساوه ممنوع است. 

در محور زاهدان - زابل نیز، رفت و آمد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است. 

همچنین مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 - 10 خط - به‌طور شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی به سوولات هموطنان درباره وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین