کد خبر: ۱۱۳۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۴

هفته پانزدهم لیگ برتر؛ توقف پرسپولیس و استیل آذین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر مس کرمان در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد و در مقابل این فرصت را به شاگردان صمد مرفاوی داد تا با این سه امتیاز موقتا جای استقلال در رده سوم جدول رده بندی را بگیرند.
 
در ادامه دیدارهای روز نخست هفته پانزدهم دهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 16:30 دقیقه امروز پنجشنبه تیم های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس تهران به قضاوت هدایت الله ممبینی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند.

شاگردان صمد مرفاوی که فصل دهم لیگ برتر را تا هفته پانزدهم با موفقیت نسبی پشت سرگذاشته اند در همان دقایق ابتدایی به گل برتری دست یافتند. در دقیقه 3 این دیدار نبی الله باقری ها بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و مدافع پیش تاخته تیم مس با شوتی زمینی دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.

در ادامه این دیدار شاگردان علی دایی تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند و حملاتی را روی دروازه میزبان خود انجام دادند اما نتوانستند به گل برسند تا بازنده نیمه اول باشند.

در نیمه دوم علی دایی بازهم در همان شروع بازی بدشانسی آورد و این بار علیرضا نورمحمدی به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره به بازی ادامه داد. در دقایق باقی مانده پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به مس کرمان داشت و حملاتی را روی دروازه این تیم پی ریزی کرد اما در پایان نتوانست تنها گل دقیقه سوم مس را جبران کند و پس از چند نتیجه خوب بازنده بازی شد.

پرسپولیس در شرایطی این بازی را واگذار کرد که می توانست با پیروزی برابر مس کرمان و با استفاده از غیبت ذوب آهن در لیگ برتر، به صدر جدول رده بندی صعود کند و به طور موقت صدرنشین باشد. ضمن اینکه فاصله اش با استقلال را نیز بیشتر می کرد. تیم فوتبال پرسپولیس با این شکست که چهارمین باخت فصلش بود، 27 امیتازی باقی ماند. مس کرمان با این پیروزی 26 امتیازی شد و موقتا به رده سوم صعود کرد.

در دیگر دیدار امروز که به طور همزمان بین تیم های استیل آذین و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. در این دیدار که نخستین بازی با حضور علی پروین به عنوان رئیس سازمان فوتبال استیل آذین بود، حسین ابراهیمی از ملوان پس از تعویض با کارت قرمز اخراج شد. با این تساوی استیل آذین 14 امتیازی شد و ملوان هم به امتیاز 21 دست یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین