کد خبر: ۱۱۳۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۴

نصرالله: آماده دفاع در برابر جنگ اسراییل علیه لبنان هستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید 'حسن نصرالله' دبیرکل حزب‌الله گفت: ما آماده دفاع در برابر هرگونه تجاوز و جنگ اسراییل علیه لبنان هستیم و ما در این جنگ به پیروزی‌های بزرگی دست خواهیم یافت.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود به مناسبت روز شهید گفت: آمریکا و اسراییل وارد خط دادگاه ترور رفیق حریری شدند تا به اهداف خود برسند، ولی کسانی که تصور می‌کنند مقاومت اتهام به نقش افرادی از مقاومت در ترور حریری را قبول خواهد کرد و یا اجازه دستگیری افرادی از خود را خواهد داد، سخت در اشتباه هستند. 

وی با اشاره به اینکه مقاومت هر دستی را که به سوی مجاهدان دراز شود، قطع خواهد کرد، افزود: مقاومت از خود در برابر هر نوع اتهام دفاع خواهد کرد و هر کس که تصور می کند که با رعب و وحشت و تهدید اسراییل به جنگ می‌تواند شرایطی را به مقاومت تحمیل کند در اشتباه است و ما آماده مقابله با هر گونه تجاوز و جنگ اسراییل علیه لبنان هستیم و به یاری خداوند پیروزی بزرگ از آن ما خواهد بود. 

دبیرکل حزب‌الله گفت: هر کسی بخواهد در داخل لبنان به آمریکا تکیه کند در اشتباه است زیرا این کشور در حال سقوط به قهقرا است و چیزی ندارد که بخواهد به کسی تقدیم کند
.
وی افزود: ما خواهان محکمه شاهدان دروغین ترور 'رفیق حریری' شدیم ولی دستگاه قضای لبنان هیچ تحرکی از خود نشان نداد. زیرا کسانی هستند که به شاهدان دروغین باور ندارند در حالی که می‌دانند پرونده شاهدان سر رهبران بزرگی را هدف قرار خواهد داد و روشن شدن حقایق و اعلام آن به ملت شریف لبنان موجب رسوایی بزرگی خواهد شد. 

نصرالله افزود: ما هیچ نوع اتهامی علیه خود را نمی‌پذیریم، زیرا حریری را به قتل نرسانده‌ایم و انشاء‌الله این مرحله را نیز باوجود دیگر توطئه‌ها مانند مراحل سابق با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین