کد خبر: ۱۱۳۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۰

"آل کاپون" مونترال ترور شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس خانواده تبهکار ریزوتو در شهر مونترال در شرق کانادا با گلوله یک آدمکش حرفه‌ای در منزل شخصی‌اش به قتل رسید. 

وجود تنها یک گلوله در صحنه قتل که از بیرون پنجره منزل نیکولو ریزوتو در شمال این شهر شلیک شده نشان می‌دهد که این فرد برای ساعت‌ها درزیر درختان منتظر بوده تا این تبهکار پیر 86 ساله برای صرف شام در اتاق غذاخوری منزل اعیانی‌اش حضور پیدا کند. 

دنیس مینویل مسئول بخش جرائم سازمان یافته در شهر مونترال در این زمینه گفت: "این گلوله به‌قدری قوی بوده که از دو پنجره عبور کندو ریزوتو را از پا در بیاورد. این کار قطعا از سوی فردی با تجربه صورت گرفته اما مشخص نیست آیا این فرد عضوی از همین خانواده مافیایی بوده یا اینکه به گروه‌های دیگر تعلق داشته و برای انتقام‌جویی از این فرد دست به قتل او زده است.
 
اما برخی از تحلیل‌گران مسائل جنایی در این شهر معتقدند قتل این فرد توسط گروه‌های رقیب و برای پایان دادن یه نفوذ این فرد در بین خانواده‌های تبهکاری و مافیایی در این شهر صورت گرفته است با توجه به اینکه نیک ریزوتو جونیور فرزند این تبهکار هم چند ماه قبل به قتل رسیده بود تنها ویتو پسر دیگر این خانواده که اکنون در زندان به‌سر می‌برد تنها رهبر باقی مانده گروه تبهکاری ریزوتو است که از سال 1978 در این شهر شرقی مونترال در حال فعالیت هستند.

اگر که این گروه به‌طور کلی از هم بپاشد در این صورت زمینه برای حضور خانواده کالابریان از شهر تورنتو در مونترال فراهم خواهد شد و آنها کنترل تمامی امور غیرقانونی را بر عهده خواهند گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین