کد خبر: ۱۱۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۸

درگيری و دستگيری مسی‌ها و پرسپوليسی‌ها در فرودگاه

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: گل‌ زدن نبی‌الله باقری‌‌ها، بازيكن سابق پرسپوليس به اين تيم در بازی با مس‏، دليل اصلی درگيری هواداران پرسپوليس با بازيكنان مس در فرودگاه كرمان بود. 

پیروز قربانی، بازیکن مس، ساکت الهامی، مربی مس و یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس پنچ‌شنبه شب در فرودگاه کرمان بازداشت شدند. اما با وساطت کاشانی آزاد شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که کاروان تیم پرسپولیس پنج‌شنبه شب در فرودگاه کرمان منتظر سوار شدن به هواپیما برای بازگشت به تهران بود، درگیری لفظی شدیدی میان پیروز قربانی و ساکت الهامی بازیکن و مربی تیم مس کرمان با یکی از هواداران پرسپولیس روی داد که این مسأله موجب دخالت نیروی انتظامی می‌شود.

یکی از هواداران تیم پرسپولیس در سالن انتظار به نبی‌الله باقری‌ها که در فصل‌های گذشته در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد، اعتراض کرد که چرا به عنوان یک پرسپولیسی سابق به شادمانی با پرچم حریف در زمین پرداخته است. این هوادار رفتار باقری‌ها را با کار بازیکنان تیم بحرین در بازی برابر ایران مقایسه کرد. هوادار دیگری نیز وراد بحث شد و به تصمیم‌های داوری اعتراض کرد.

در این میان پیروز قربانی و ساکت الهامی وارد معرکه شدند و الفاظ نامناسبی را در پاسخ به این هوادار به زبان ‌آوردند. با ادامه بحث‌های این سه نفر، نیروی انتظامی وارد عمل شد و پیروز قربانی، ساکت الهامی و هوادار پرسپولیس را بازداشت کرد.

پس از بازداشت این افراد حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس که از ابتدا سعی در آرام کردن اوضاع و حل مسأله داشت، در گفت‌و گویی با سرهنگ زندی‌آبادی، معاونت عملیات سپاه فرودگاه او را مجاب کرد که آنهارا آزاد کند. اتفاقی که در نهایت منجر به آزادی افراد ذکر شده و حل مشکل آنها در فرودگاه کرمان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین