کد خبر: ۱۱۳۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۱

بررسی دلیل حادثه مرگ دانش‌آموز در زاهدان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره مرگ یک دانش‌آموز در زاهدان به دلیل اتصال برق در ساختمان، گفت: هم اکنون در حال بررسی از طریق سازمان نوسازی استان هستیم و به‌زودی نتیجه را اعلام می‌کنیم. 

مرتضی رئیسی با بیان اینکه هنوز دلیل دقیق حادثه آتش‌سوزی در مجتمع آموزشی منطقه نصرت‌آباد مشخص نیست، گفت: بنده از وضعیت مجتمع و عمر ساختمان و مشکلات آن اطلاعات کافی ندارم و قرار است گزارش کاملی در این زمینه به من ارائه شود.

هجدهم آبان ماه یک دانش‌آموز در مجتمع آموزشی در منطقه نصرت آباد از توابع زاهدان بر اثر اتصال جریان برق و آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.

رئیسی افزود: نمی‌توان به این سرعت قضاوت کرد که مشکل از ساختمان بوده چرا که ممکن است بی‌احتیاطی عده‌ای منجر به بروز چنین حادثه‌ای شده باشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس درباره وجود مدارس کپری در استان‌های مرزی گفت: متاسفانه این معضل وجود دارد و نمی‌توان گفت که آموزش و پرورش مقصر است چون مردم یک منطقه ممکن است در طول یک سال چند بار جا‌به‌جا شوند و از مدرسه ای که برای فرزندان‌شان احداث شده دور شوند و دوباره مدرسه کپری ایجاد کنند.

همچنین علی عباسپور تهرانی‌فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس نیز در این باره گفت: نمایندگان مجلس روز چهارشنبه از این موضوع با خبر شدند که مجلس تعطیل بود اما امروز در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیحات کامل در این زمینه شد‌‌ه‌ایم.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش قطعا باید در این باره به مجلس توضیح دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین