کد خبر: ۱۱۳۵۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۷

اختصاص 350 میلیون دلار به گردان‌های عاشورا و الزهرا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان گفت: هر سال به منظور تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز گردان‌های عاشورا و الزهرا بسیج معادل 350 میلیون دلار اختصاص می‌یابد. 

محمد مطهری صبح امروز در همایش بسیجیان گردان 202 عاشورای پالور شهرستان سیریک که با حضور مسئولان، بسیجیان و پاسداران برگزار شد، اظهار داشت: بسیج و بسیجی تفکری است که دانش آموختگان آن ایثارگران و جهادگرانی هستند که با عشق راستین به خدا و اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بسیجیان مایه مباهات و فخر ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و باید همیشه با تاسی از اندیشه‌های بلند معمار بزرگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های کار و تلاش، آبادانی و اعتلای کشور حضوری موثر و مقتدر داشته باشند.

فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان اضافه کرد: حرکت جدید بسیج در جامعه امروزی با توجه به ترفندهای شوم دشمنان انقلاب اسلامی ایران بصیرت افزایی در میان جوانان و مردم برای مقابله با تهدیدات نرم و تهاجمات ضد فرهنگی و اسلامی است.

مطهری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر ساله به منظور تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز گردان‌های عاشورا و الزهرا بسیج معادل 350 میلیون دلار اختصاص می‌یابد.

وی ابراز داشت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد، چراکه اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی‌توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم.

مطهری بیان داشت: امروز ثمرات بسیج در همه زمینه‌ها در کشور آشکار است و وظیفه ما مسئولان در برهه کنونی این است که ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های بسیجیان را به نسل امروز منتقل کنیم.

در این همایش از تعداد 276 بسیجی عضور گردان 202 عاشورای پالور که در رزمایش مشترک پیامبر اعظم پنج که در منطقه جنوب (تنگه هرمز) شرکت داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد. همچنین این همایش با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، نظامی و تاکتیکی همراه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین