کد خبر: ۱۱۳۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵

رشیدی: کتابم را در شرایط دیگری منتشر می‌کنم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آلبوم «عشق آتشین» به خوانندگی امین‌الله رشیدی تا نیمه‌های بهمن منتشر می‌شود. 

امین‌اله‌رشیدی(خواننده) با اعلام این خبر گفت: این آلبوم شامل 13 قطعه موسیقایی است که توسط ارکستر شماره 2 و 6 رادیو اجرا شده بود. 

وی افزود: در این اثر موسیقایی نوازندگانی چون حبیب‌اله بدیهی، پرویز یاحقی، همایون خرم، عباس شایوری، رضایاوری، انوشیروان روحانی و جهانگیر ملک و... صدای من را همراهی کرده‌اند. 

این خواننده پیشکسوت با اشاره به اینکه آلبوم «عشق آتشین» به همان شکل قدیمی و بدون هیچ دست‌کاری انتشار می‌یابد، خاطرنشان کرد: اشعار این اثر از آثار ایرج تیمور تاش، تورج نگهبان، کریم فکور، رهی معیری و نظام فاطمی انتخاب شده است. 

رشیدی ادامه داد: آلبوم من با آثار گذشته‌ام کاملا متفاوت است که این تفاوت‌ها را بعداز عرضه‌ی آلبوم شرح خواهم داد. همچنین این اثر در دستگاه چهارگاه، سه گاه، دشتی، ماهور، شور و اصفهان است. 

وی درباره انتشار کتاب دومش هم گفت که؛ کتاب هم‌اکنون پنج سال است در وزارت ارشاد مانده است: در دولت جدید نزدیک به 80 مورد اصلاحی و حذفی در کتاب وجود داشت که قبول نکردم. 

وی گفت: ترجیح می‌دهم این کتاب که ادامه‌ی کتاب خاطره‌ها و نغمه‌ها است را در شرایطی دیگر چاپ کنم تا مجبور نباشم بسیاری از اسناد تاریخی را در آن حذف کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین