کد خبر: ۱۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۵

انتقاد نماینده بوشهر از اجرایی نشدن مصوبات استانی دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی میگلی‌نژاد با گلایه از عدم اجرای به موقع برخی از مصوبات سفرهای استانی هیأت دولت برلزوم برنامه‌ریزی صحیح و اولویت‌بندی اجرای طرح‌های مصوب به‌منظور آماده شدن مقدمات سفر سوم احمدی‌نژاد به استان بوشهرتأکید کرد و گفت: از مهم‌ترین نکات این نشست نیزموضوع اولویت‌بندی و تسریع روند اجرایی مصوبات بوده است. 

به گزارش خانه ملت، وی در خصوص آخرین پیگیری‌های خود در خصوص پروژه راه‌آهن -بوشهر- شیراز به تذکری آیین نامه‌ای به وزیر راه و ترابری اشاره کرد و گفت: خواستارتوضیح علت تعطیلی اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر – -شیراز علیرغم قول‌های مساعد شده‌ام. 

میگلی‌نژاد افزود: در متن تذکر چنین آمده که جناب وزیر محترم در سفری که به بوشهر داشتید وعده کردید که حداکثر سه سال دیگر قطار بر ریل راه‌آهن بوشهر- شیراز قرار می‌گیرد و از آن به بعد شاهد تعطیلی آن پروژه حیاتی هستیم، احتمالاً از پروژه‌های وزارتخانه مطلع نیستید و گزارش صحیح به شما داده نمی‌شود، لطفاً رسیدگی کنید. 

غلامعلی میگلی‌نژاد همچنین درباره دغدغه‌های موجود در حوزه انتخابیه خود گفت: عمدتاً عبارت هستند ازمعضل اشتغال، تأمین هزینه‌های درمان، تسهیلات و… که با حضوردر دفتر کار و ملاقات مردم از نزدیک به مسائل آنها رسیدگی کردم. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و بندر دیلم تصریح کرد: در دیداری که با مردم شریف محله تنگک در مسجد تنگک ۲ داشتم مشکلات آنها از قبیل بهبود وضعیت کوچه‌ها، کلانتری، اورژانس و بهداشت، مدخل ورودی محله تنگک، ایجاد پارک محلی، مدرسه احداث زمین ورزشی مطرح شد و باید به آنها در این منطقه رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین