کد خبر: ۱۱۳۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۹

سارقان هزارچهره دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سارقان حرفه‌ای که برای فرار از دست قانون، چندین نوبت اقدام به جراحی پلاستیک روی صورت خود کرده بودند؛ توسط ماموران یگان امداد شهریار شناسایی و در تعقیب و گریز یک ساعته دستگیر شدند. 

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در مورد این پرونده گفت: ساعت 12 شب، گشت یگان امداد شهریار در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پراید دارای دو سرنشین، مظنون شده و دستور توقف می‌دهند اما سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس بدون توجه به فرمان ایست، اقدام به فرار می‌کنند. 

وی تصریح کرد: پس از ساعاتی، تعقیب و گریز سرنشینان خودرو را متوقف و به داخل چهار دیواری مخروبه‌ای که در آن نزدیکی بود، فرار می‌کنند. 

سرهنگ خیرخواهان گفت: با مخفی شدن متهمان داخل چهاردیواری، محوطه تحت محاصره قرار گرفت که در همین حین یکی از متهمان که مسلح بود شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرد و ماموران نیز وارد چهاردیواری شده و درعملیاتی، ابتدا فرد بدون اسلحه را دستگیر و سپس فرد مسلح را در حالی که قصد داشت ماموران را مورد هدف گلوله قرار دهد، خلع سلاح و دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهریار گفت: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری، تعداد 18 تیر جنگی و مقداری موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد. 

خیرخواهان با اشاره به اینکه متهمان با معرفی خود با اسامی جعلی و مستعار قصد داشتند ماموران را فریب دهند ، گفت: ماموران حین بازجوئی از متهمان متوجه شدند که آثار جراحی پلاستیک بر صورت آنها مشخص است بنابراین با انجام بازجوئی‌های فنی و استعلام از بانک اطلاعات پلیس ، هویت اصلی متهمان به نام‌های «آرش» و «پرویز» مشخص شد. 

وی خاطرنشان کرد: متهمان اعتراف کردند که پس از هر سرقت و تخلفی، وقتی متوجه می شدند که چهره آنها بین مالباختگان و مردم شناسایی شده است، برای اینکه از طریق چهره‌نگاری در دام پلیس گرفتار نشوند، اقدام به جراحی پلاستیک صورت می‌کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: در برسی پرونده کیفری متهمان مشخص شد که متهم ردیف اول «آرش» دارای 4 پرونده نزاع و درگیری مسلحانه است که در ارتکاب این جرائم نزدیک به 20 نفر را مجروح کرده است. 

سرهنگ خیرخواهان گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا و از آن طریق روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین