کد خبر: ۱۱۳۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳
مسجدجامعی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران:

مسجدجامعی: طرح جداسازی ری از تهران مقدمه تجزیه پایتخت است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از طرح جداسازی ری از تهران گفت: این اقدام مقدمه تجزیه پایتخت است. 

اعضای شورای شهر در سیصد و سی امین، جلسه علنی شورای شهرنسبت به طرح جداسازی ری از تهران انتقاد کرده و خواستار انجام کار کارشناسی بیشتر در این زمینه شدند.

احمد مسجدجامعی در این ارتباط با اعلام اینکه لازم است شورای شهر در این زمینه یک موضع جدی و شفاف داشته باشد تاکید کرد: با توجه به پیوستگی تاریخی میان ری، تهران و شمیرانات، پیشنهاد دهندگان طرح فوق، براساس چه پیوست کارشناسی چنین ایده‌ای را ارئه داده‌اند؟ این در حالی است که به مدیریت شهری پیشنهاد می‌شود بابت هر گونه اقدام فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در شهر پیوست فرهنگی و اجتماعی ارائه شود.

او افزود: تفکیک ری از تهران به طور حتم مردم شهر ری را از نظر خدمت‌رسانی دچار مشکل و معضل می‌کند و این جداسازی به شهر ری نیز ختم نمی‌شود و به دنبال آن حساسیت جداسازی بر روی سایر مناطق نیز سایه می‌اندازد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر رخداده در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی گفت: ارائه چنین طرح‌هایی یک رودرروئی میان گروه‌های مختلف ایجاد می‌کند در حالیکه در حال حاضر نیاز به یک تعامل و آرامش احساس می‌شود.

مسجدجامعی ادامه داد: با وجود آنکه خشونت و چاقو‌کشی در مسابقات هنری و ورزشی رخ می‌دهد باید در مسائل شهر و طرح‌ها به حضور شهروندی توجه شود، نه آنچه اوضاع را ناآرام‌تر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
کاملا با این نظر موافقم و از نظر من جداسازی ری از تهران فاجعه ای جبران ناپذیر است. ری قلب تهران است و دارای قدمت تاریخی زیادی بوده لذا نباید این قطب تاریخی تهران را از آن جدا نمود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین