کد خبر: ۱۱۳۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۳

ممنوع‌المصاحبه بودن علی دایی لغو می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره ممنوع‌المصاحبه بودن علی دایی امروز صادر می‌شود و به‌نظر می‌رسد محرومیت سرمربی پرسپولیس با یک جلسه ممنوع‌المصاحبه بودن در دیدار پرسپولیس برابر مس کرمان پایان خواهد یافت. 

به‌دنبال رای موقت کمیته انضباطی پیرامون ممنوع‌المصاحبه بودن علی دایی سرمربی پرسپولیس، امروز رای نهایی در خصوص محرومیت وی از سوی کمیته انضباطی صادر خواهد شد و وضعیت علی دایی برای مصاحبه با رسانه‌های گروهی مشخص می‌شود.

شواهد و قرائن حاکی از آن است که کمیته انضباطی با توجه به همکاری علی دایی طی یک هفته گذشته در خصوص مصاحبه نکردن با رسانه‌های گروهی، محرومیت حداقلی را (یک جلسه) برای وی در نظر بگیرد و با توجه به سپری شدن این محرومیت در دیدار برابر مس کرمان، محرومیت ممنوع‌المصاحبه بودن دایی را باید پایان یافته تلقی کرد.

گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سرمربی پرسپولیس تذکر داده است که در مصاحبه هایش پیرامون اختیارات فنی صحبت کند و از پرداختن به موارد دیگر خودداری کند.

علی دایی پس از دیدار با نفت تهران و بدنبال انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال و وضعیت داوری فوتبال کشور از سوی کمیته انضباطی ممنوع المصاحبه شده بود.
 
وی به دلیل همین محرومیت پس از پایان دیدار با مس کرمان از گفت‌و گو با رسانه‌های گروهی عذرخواهی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین