کد خبر: ۱۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۳

22 کارگر معدن کرومیت بافت زخمی شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جابجایی غیر اصولی کارگران معدن کرومیت بافت منجر به سقوط کامیون حامل کارگران به دره و زخمی شدن 22 نفر شد. 

بر اثر جابجایی غیر اصولی کارگران معدن کرومیت شهرستان بافت در غرب استان کرمان که عصر دوشنبه روی داد 22 کارگر معدن بر اثر سقوط به یک دره عمیق به شدت زخمی شدند. 

این حادثه زمانی رخ داد که کارگران با استفاده از یک کامیون فرسوده قصد داشتند خود را به محل کار در معدن کرومیت بافت برسانند که به دلیل فرسودگی کامیون، صعب‌العبور بودن جاده و عدم مهارت راننده کامیون به دره سقوط کردند. 

قبل از سقوط این کامیون راننده این خودرو که فاقد گواهینامه رانندگی بوده است خود را از کامیون به بیرون پرت کرده است. 

یکی از کارگران این معدن در این خصوص گفت: در معدن کرومیت بافت 25 کارگر کار می‌کنند اما نکات ایمنی برای امنیت کارگان معدن به خوبی رعایت نمی‌شود. 

وی افزود:‌ وسیله انتقال کارگران به معدن یک کامیون فرسوده بود که طی ماه‌های اخیر بارها موجب بروز سوانح رانندگی در مسیر کوهستانی معدن شده است. 

این کارگر معدن کرومیت بافت گفت: ‌دیروز نیز کامیون در یکی از پیچ‌های گردنه منتهی به معدن به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل کامیون به بیرون از جاده منحرف شد و بعد از اینکه راننده خود را به بیرون پرت کرد کامیون به قعر دره سقوط کرد و هم اکنون هم حال چند نفر از کارگران وخیم است. 

وی خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت کارگران معدن کرومیت بافت شد. 

به گفته کارشناسان پلیس راه استان کرمان جاده منتهی به معدن کرومیت بافت غیر استاندارد است و عدم مهارت راننده نیز یکی از مهمترین دلایل وقوع این حادثه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین