کد خبر: ۱۱۳۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۷

كرمی: مدالم را به مردم ايران تقديم می‌كنم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: قهرمان تکواندوی بازی‌های آسیایی گفت: می‌دانم که مردم ایران در حال ریختن اشک شوق هستند و من این مدال را تقدیم آنها می‌کنم.

یوسف کرمی پس از کسب مدال طلای تکواندو عنوان کرد: واقعا سختی کشیدم و فشارهای زیادی را تحمل کردم اما خدا را شکر که به این مدال رسیدم. می‌دانم مردم ایران اکنون اشک شوق می‌ریزند و این مدال را تقدیم ملت شریف ایران می‌کنم.

وی اظهار داشت: مبارزه خوبی بود، سنگین‌ترین مبارزه من با حریف کره‌ای در فینال بود. البته او حریف خوبی نبود و اول مسابقه خیلی اذیت کرد. ضربه‌ای که او به سرم زد به من برخورد نکرد. اگر برخورد کرده بود شک نکنید که داوران به او امتیاز می‌دادند. در ادامه مسابقه به لحاظ بدنی به این حریف فشار آوردم و او توانایی بدنی خود را از دست داد.

کرمی تصریح کرد: در دیگر اوزان تکواندو شانس مدال طلا داریم از مردم می‌خواهم که دعا کنند. ما به‌خاطر مردم ایران مبارزه می‌کنیم چون سربلندی آنها را می‌خواهیم.

دومین طلایی کاروان ایران افزود: قبل از کسب این دو مدال طلا که امروز توسط تکواندو به دست آمد در دهکده خیلی ناراحت بودیم که کاروان ایران هنوز موفق به کسب مدال طلا نشده بود. من حال و هوای شما خبرنگاران و مردم ایران را می‌دانم. هر کسی به من زنگ می‌زد می‌خواست که طلا بگیرم. با این دو مدال طلا جایگاه ایران در جدول بالاتر آمد. ما مستحق امتیازهای بیشتری هستیم. از تمام کسانی که امروز در سالن حضور داشتند تشکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین