کد خبر: ۱۱۳۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۶

اغفال ‌دختر ۱۸ساله ‌توسط‌ مرد کارخانه‌‌دار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه وطن امروز نوشت: مرد شیاد کارخانه‌دار که با اغفال دختر ۱۸ساله‌ای عنوان کرده بود برای انجام عمل جراحی قلب عازم خارج از کشور است در خانه‌اش دستگیر شد.

سیدحسن فخار، معاون اجتماعی پلیس قزوین گفت: دختر ۱۸ ساله‌ای با مراجعه به دادسرای جنایی یکی از شهرهای استان قزوین گفت که چندی پیش به قصد خرید در یکی از خیابان‌های مرکز شهر حضور پیدا کرده و هنگام بازگشت به دلیل شلوغی خیابان سوار بر یک خودروی گرانقیمت می‌شود.

وی ادامه داد: مرد راننده خود را کارخانه‌دار معرفی کرده و ادامه این آشنایی موجب می‌شود تا رابطه‌ای پنهانی شکل گیرد و این دختر جوان چند مرحله به اتفاق این مرد به کارخانه‌اش رفته و این مرد بیان می‌کند که قصد ازدواج با او را دارد و با این روش این دختر را اغفال می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی استان قزوین اضافه کرد: این مرد پس از یک ماه به دختر جوان بیان می‌کند که به دلیل مشکل قلبی عازم یکی از کشورهای اروپایی است و بزودی پس از انجام عمل جراحی بازگشته و زندگی مشترک را با وی آغاز می‌کند.

وی عنوان داشت: شاکی در ادامه بیان کرد که پس از سه ماه به سراغ یکی از بستگان او در محل کارخانه رفته و از وی درباره مرد کارخانه‌دار سؤال می‌کند که این فرد اظهار می‌دارد که مرد کارخانه‌دار نه تنها به قصد معالجه به خارج از کشور نرفته بلکه به اتفاق همسر و فرزند خود در محل سکونتش حضور دارد.

فخار توضیح داد: این دختر جوان با شنیدن سخنان این مرد احساس می‌کند که در دام یک شیاد گرفتار شده و اصرارهایش برای یافتن آدرس از این مرد بی‌نتیجه می‌ماند از این‌رو در اطراف کارخانه این مرد کمین کرده و وقتی وی به محل کار خود می‌آید هنگام ترک محل او را تعقیب کرده و آدرس محل سکونت وی را پیدا می‌کند.

وی اعلام کرد: این دختر جوان در ادامه اظهاراتش بیان داشت که پس از ورود مرد به خانه‌اش زنگ خانه را زده و مرد کارخانه‌دار زمانی که تصویر او را در آیفون مشاهده می‌کند سراسیمه از خانه خارج شده و پس از مشاجره از وی می‌خواهد که محل را ترک کند در غیراین صورت با پلیس تماس گرفته و از او به اتهام مزاحمت شکایت می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی استان قزوین تاکید کرد: پس از شکایت مطرح شده از سوی این دختر ۱۸ ساله دستور بازداشت مرد اغفالگر صادر شد و این متهم در دادسرای جنایی حضور پیدا کرد.

وی یادآور شد: متهم که به همراه وکیل خود در دادسرا حضور پیدا کرده بود ابتدا منکر آشنایی و ارتباط با این دختر جوان شد و مدعی شد که با توجه به شرایط مالی وی دختر شاکی قصد اخاذی از وی را دارد که پس از اظهارات متهم، دختر جوان چند قطعه عکس را که به همراه مرد کارخانه‌دار در اختیار داشت به دادسرا ارائه کرد.

فخار خاطر‌نشان کرد: با مشاهده مدارک ارائه شده این بار مرد کارخانه‌دار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با اغفال دختر جوان و به بهانه ازدواج او را مورد اذیت و آزار قرار داده است و با ثبت اعترافات متهم قرار قانونی در این ارتباط صادرشد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین