کد خبر: ۱۱۳۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶

حزب‌الله در لبنان کودتا خواهد کرد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «گابی اشکنازی» رئیس ستاد ارتش اسرائیل با اشاره به برخی افشاگری‌های حزب‌الله درباره نتایج دادگاه رفیق حریری گفت: حزب‌الله در حال نفوذ به تمامی ارکان لبنان است. 

«گابی اشکنازی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به برخی افشاگری های حزب الله درباره نتایج دادگاه رفیق حریری گفت: حزب الله در حال نفوذ به تمامی ارکان لبنان است.

وی که اسناد منتشر شده از سوی سید حسن نصرالله را در این باره نقطه پایانی بر جنجال آفرینی و تفرقه افکنی صهیونیست‌ها می‌بیند این بار در تلاشی مذبوحانه باب جدیدی را در راستای سمپاشی علیه حزب‌الله باز کرده و ادامه داده است: به زودی شاهد خواهیم بود که کودتایی در لبنان صورت خواهد گرفت که حزب‌الله آن را رهبری خواهد کرد!

این ژنرال اسراییلی که در کانادا سخنرانی می‌کرد، افزود: متاسفانه در میان نظامیان لبنان نیز افسران، خلبانان و نظامیانی وجود دارند که تنها از نصرالله فرمان می‌گیرند و این به معنای کودتای خزنده حزب‌الله در لبنان است!

گفتنی است وی سفر اخیر محمود احمدی‌نژاد به لبنان را برای هماهنگی ایران و حزب الله برای «انقلاب نظامی» توصیف کرد و ادامه داد: ایران و ترکیه دو کشوری هستند که همواره در حال آشفته کردن اوضاع سیاسی خاورمیانه بوده و تل آویو این تحرکان و نفوذ در لبنان و سوریه را کاملا رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد بازیگران صحنه خاورمیانه از تهران و آنکارا درس بگیرند!!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین