کد خبر: ۱۱۳۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹

یک تفاوت فاحش بین امام و مقام معظم رهبری از زبان ناطق‌نوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کتاب «تداوم آفتاب» نگاهی ویژه به شخصیت حقیقی و حقوقی مقام معظم رهبری با گفت‌و گوها، یادداشت‌ها و خاطراتی خواندنی از برخی مسئولان نظام، هنرمندان و سیاست‌مداران جناج‌های مختلف از سوی انتشارات جام‌جم منتشر شد. 

خبرآنلاین نوشت: حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در گفت‌و گویی خواندنی در این کتاب، در مقایسه‌ای به تفاوت‌های رهبر انقلاب با امام راحل(ره) می‌پردازد و می‌گوید: یک تفاوت فاحش بین آقا و امام است. ضمن اینکه جایگاه بالا و والا و نفوذ کلام و برد سخنان حضرت امام(ره) از خصوصیات منحصر به‌فرد و بارز ایشان بود که در رهبر بعدی قطعا نیست. اما امام پیرمرد بود، گرچه استثنا هم بود و به همین دلیل در چنین سن بالایی با استعداد بالا و هوش و ذکاوت بی‌بدیل امور را اداره می‌کرد اما بالاخره پیرمرد بود و بدین لحاظ نه می‌توانستند و نه دیگر می‌خواستند که در ریز قضایا وارد شوند. لذا می‌بینید که در ملاقات‌ها بسیار کم صحبت می‌کردند و محورهایی کوتاه را رهنمودوار می‌گفتند و می‌گذشتند. اما آقای خامنه‌ای رهبر معظم، رهبری جوان با کوله باری از تجربه کار اجرایی در ریاست جمهوری، وزارت دفاع، حزب و میدان جنگ و...هستند که باعث شده است تا حوزه مدیریتی مقام معظم رهبری به مراتب وسیع‌تر از حوزه مدیریت دفتر امام(ره) باشد...

بنا بر این گزارش، کتاب «تداوم آفتاب» که پیش‌تر و همزمان با آغاز بیستمین سالگرد رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به صورت ویژه نامه روزنامه جام جم منتشر شده بود، تلاشی است برای بیان تصویرهایی کمتر گفته شده و کمتر شنیده شده از زندگی شخصی و منش سیاسی رهبر انقلاب در طول سالهای پس از رحلت حضرت امام(ره). این مجموعه را موسسه جام‌جم به تازگی در شمارگان 3هزار نسخه در 400 صفحه با قیمت 4500تومان منتشر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
1
0
هيچكس قابل قياس با امام نيست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین