کد خبر: ۱۱۴۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۰

شكست خانگی فوتسال بانوان ایران از روسیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عصر امروز در نخستین دیدارهای تداركاتی تیم ملی فوتسال بانوان، ملی‌پوشان كشورمان شكست خانگی تلخی را پذیرفتند. 

تیم ملی بانوان فوتسال روسیه كه برای انجام دو بازی تداركاتی به تهران آمده است، امروز عصر نخستین بازی خود را در سالن كمپ تیم‌های ملی برگزار كرد و موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم ملی فوتسال بانوان ایران را شكست دهد.

شكست امروز عصر تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه در حالی است كه بازیكنان كشورمان 4 ماه است به صورت سخت و شبانه‌روزی در اختیار سرمربی مرد برزیلی این تیم هستند، اما با این وجود ملی‌پوشان كشورمان نتوانستند نیمی از توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

رسانه‌های روسیه پیشتر اعلام كرده بودند، تیم ملی فوتسال بانوان روسیه پس از یک اردوی 12 روزه راهی تهران شده تا با دختران فوتسال ایران دو بازی تداركاتی برگزار كند!

تیم ملی فوتسال روسیه پس از حضور تیم ملی فوتسال بانوان ایران و درخشش بازیكنان جوان كشورمان كه در مسابقه‌های 9 مه سال جاری در این كشور برگزار شد، علاقه‌مند به انجام بازی‌های تداركاتی با فوتسال بانوان ایران شد، ولی به‌نظر می‌رسد با این شكست خانگی پس از بركناری سرمربی اوكراینی تیم ملی فوتسال، اتفاقات شگرفی در بازی دختران فوتسال ایران رخ نداده است.

اندک تماشاگران این بازی تركیب نامناسب و سردرگمی تاكتیكی سرمربی برزیلی را عامل باخت تیم كشورمان دانستند.

بازی امروز عصر تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه در حالی برگزار شد كه "مریم رحیمی" ستاره جوان و تكنیكی بازی‌های 9 مه روسیه كه در این دوره جام پدیده بازی‌ها را دریافت كرده بود، به دلیل مخالفت مسئول بخش بانوان فدراسیون فوتبال دیگر اجازه همراهی تیم ملی فوتسال بانوان را ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین