کد خبر: ۱۱۴۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۰
میری، دادستان بهشهر:

مرخصی حق مسلم یک زندانی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: میری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر به‌منظور بازدید از زندان و بررسی مشکلات و درخواست‌های زندانیان از زندان بهشهر بازدید و با زندانیان گفت‌وگو نمود. 

وی در حین بازدید خواسته‌ها و درخواست مددجویان را به‌منظور پیگیری یادداشت و یا به مددکار اجتماعی زندان تحویل می‌داد تا با مراجعه به دادگستری مشکلات آنان را برطرف نماید. 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب در پایان بازدید در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان شرکت و با همکاری دیگر اعضای جلسه بیش از 50 مورد تقاضای زندانیان را بررسی نمودند.
در این جلسه با مرخصی بیش از 37 زندانی و اشتغال به کار 10 نفر موافقت گردید. 

میری دادستان بهشهر در این جلسه گفت: مرخصی حق مسلم یک زندانی است و باید بر اساس مقرارات و ضوابط تعیین شده هر زندانی از تسهیلات مقرر استفاده نماید. 

وی افزود: اگر زندانیان مقرارات زندان را رعایت نمایند می‌توانند از حداکثر مرخصی عادی یا مرخصی تشویقی استفاده نمایند و این مدت را در کنار فرزندان یا خانواده خود باشند و به رفع مشکلات شخصی بپردازند. 

دادستان بهشهر نقش شورای طبقه بندی زندان را در کاهش جمعیت کیفری زندان و ارائه خدمات رفاهی به مددجویان یک نقش مهم و کارساز دانست و از کلیه اعضا خواست در برگزاری این جلسات به صورت هر هفته یک بار همت گمارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین