کد خبر: ۱۱۴۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹

دستگیری متهمان سرقت‌های سریالی کامیون در مشهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سارقانی که از شهریور ماه امسال 18 دستگاه کامیون بنز، رینگ و لاستیک، باطری، آچارآلات، لوازم جانبی، تزئینی و صوتی را در مشهد سرقت کرده بودند، از سوی پلیس دستگیر و روانه زندان شدند. 

سرهنگ بیدمشکی رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان با بررسی اولیه با توجه به این که تمامی کامیون‌های مسروقه از نوع بنز بودند، همچنین همگی از طریق شکستن شیشه سمت شاگرد وارد عمل شده و تمامی سرقت‌ها در یک محدوده جغرافیایی در مشهد به وقوع پیوسته و وسایل سرقتی مشابه بودند، به این نتیجه رسیدند که سرقت‌ها سریالی است و سارق و یا سارقان راننده کامیون و یا آشنا با این وسیله نقلیه بوده‌اند. 

وی افزود: بر این اساس تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پیرامون سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین مراکز احتمالی خرید و فروش قطعات مسروقه آغاز شد و ماموران به کسبه‌ای که احتمال مراجعه سارقان به آن‌ها متصور بود، جهت همکاری با پلیس آموزش‌های لازم را ارائه دادند. 

بیدمشکی در مورد چگونگی دستگیری سارقان گفت: ماموران عملیاتی این پلیس با اطلاع از اینکه سرنشین یک دستگاه خودروی ون که قصد فروش تعدادی رینگ و قطعات مربوط به کامیون را دارد، به محل اعزام و فرد مورد نظر را دستگیر کردند. 

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: با ادعای فرد دستگیر مبنی بر اینکه وسایل سرقتی مربوط به شخص دیگری است، کارآگاهان پس از اخذ اطلاعات لازم و با انجام مراقبت‌های شبانه‌روزی متهم اصلی که سارقی حرفه‌ای و قبلاً نیز دارای کامیون بوده است را به همراه همدست وی دستگیر کردند. 

به گفته وی متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین