کد خبر: ۱۱۴۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
در هيجدهمين جشنواره كتابخانه‌های عمومی

احمدی‌نژاد: دستور‌العمل‌های زبان عربی را ايرانيان تهيه و در اختيار بشريت قرار داده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هر انديشه و فرهنگی كه به كتابت درنيايد ماندگار نخواهد بود و عميق‌ترين دريافت‌های انسان به‌واسطه ارتباط با كتاب به‌وجود آمده است. 

محمود احمدی‌نژاد در هيجدهمين جشنواره كتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفيد كه در مركز همايش‌های بين‌المللی صدا وسيما برگزارشد، كتاب و كتابخوانی را راه دريافت علوم و معرفت دانست و اظهار داشت: هر انديشه و فرهنگی كه به كتابت درنيايد ماندگار نخواهد بود و عميق‌ترين دريافت‌های انسان به‌واسطه ارتباط با كتاب به‌وجود آمده است. 

وی درباره اهميت توسعه كتاب‌داری و كتابخوانی در كشور خاطر‌نشان كرد: دولت از شتاب موجود در اين حوزه حمايت می‌كند. البته كتابدارها هم بايد شيوه‌های خود را در معرفی كتاب و دسترسی به‌آن هميشه به‌روز كنند؛ به‌طوری كه با طراحی آنها در كوتاه‌ترين زمان و با ساده‌ترين روش كتاب‌ها در اختيار متقاضيان قرار گيرد. 

وی بر ارتباط كتابخانه‌های ايران با كتابخانه‌های معتبر دنيا تاكيد كرد و گفت: بايد امكانی فراهم شود تا بتوان به‌منابع روز دنيا دسترسی پيدا كرد و اين ارتباطات گسترش يابد. 

وی درادامه اظهار داشت: سخنان برخی افراد كه ايرانی‌ها برای انديشه اسلامی دستاوردی نداشته‌اند، بقدری سخيف است كه نيازی به پاسخ ندارد. اينان بايد بدانند كه دستورالعمل زبان عربی را هم ايرانيان و پيروان انديشه اسلام ناب تهيه كرده و در اختيار بشريت قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین