کد خبر: ۱۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۴

اجرای طرح خوش حجابی در قم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر مرکز حجاب ریحانة‌النبی از اجرای طرح خوش حجابی ویژه دختران هفت تا 14 سال در قم خبر داد. 

حجت‌الاسلام محمدمهدی ابراهیم‌پور در قم با اشاره به فعالیت‌های این موسسه ریحانة‌النبی اظهار داشت: طرح حجاب ریحانة‌النبی ویژه مدارس و اعطای کارت خوش حجابی از برنامه‌هایی است که توسط این موسسه دنبال می‌شود. 

مدیر مرکز حجاب ریحانة‌النبی ادامه داد: طرح خوش حجابی برای دختران هفت تا 14 سال بوده و محیط اجرای آن سطح شهر است. 

وی خاطرنشان کرد: این طرح سال گذشته حدود یک‌هزار نفر را در شهر ارومیه زیر پوشش قرار داد و اجرای این طرح رضایت بیش از 99 درصد خانواده‌ها را به دنبال داشت. 

مدیر مرکز حجاب ریحانة‌النبی گفت: در این طرح دختران سنین مذکور که حجاب خود را به خوبی رعایت می‌کنند، شناسایی شده و در برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته برای آنان شرکت داده می‌شوند. 

وی خاطرنشان کرد: دختران خوش حجاب در مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی حضور یافته و از خدمات شهری به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند. 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور با بیان اینکه امسال این طرح در اصفهان، ساری و قم اجرایی می‌شود، اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح 3 هزار نفر مورد پوشش آن قرار می‌گیرند. 

مدیر مرکز حجاب ریحانة‌النبی یادآور شد: اگر این طرح در شهرهایی نظیر قم و مشهد اجرایی شود به صورت شبکه ملی در‌آمده و زودتر از حد معمول نتیجه‌بخش است. 

وی گفت: کار فرهنگی نیاز به زمان دارد و با شتابزدگی نمی‌توان کاری از پیش برد باید با مرور زمان و با مطلوبیت کار را به جلو راند. 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور با بیان اینکه در اجرایی شدن طرح‌های فرهنگی نیازمند یاری دولت هستیم، تصریح کرد: دولت با ارزیابی‌های انجام داده از موقعیت و شرایط برنامه‌ها آگاه است از این‌ رو باید در رساندن بودجه از طریقی سهل و آسان منابع مورد نظر را ابلاغ کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین