کد خبر: ۱۱۴۲۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸

حسینیان: رهبری جناح اصول‌گرا نباید به دست جامعتین بیفتد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فراکسیون نمایندگان وابسته به دولت در مجلس هشتم، خواستار تصفیه درون جناحی تا رسیدن خلوص بیشتر جریان اصول‌گرایی شد و در واکنش به احتمال دخالت جامع مدرسین و جامعه روحانیت در هدایت جناح اصول‌گرا برای انتخابات نهم مجلس نیز گفت: نباید کسانی که در جریان فتنه جز مغضوبین اصول‌گرایان شناخته شدند بخواهند رهبری اصول‌گرایان را به دست بگیرند.

روح‌الله حسینیان درباره خیز اصول‌گرایان برای انتخابات مجلس نهم، ادعا کرد: نیروهای جدیدی جبهه اصول‌گرا را تشکیل خواهند داد و مردم هم به سوی آنها رغبت خواهند کرد. برای ناب شدن جریان اصولگرایی نیازمند چهره‌های جدیدی هستیم که از امتحان فتنه پیروز بیرون آمدند.

وی گفت: اتحاد اصول‌گرایان یک اصلی است که همه خواهان آن هستند، اما نباید کسانی که در جریان فتنه جز مغضوبین اصولگرایان شناخته شدند بخواهند رهبری اصول‌گرایان را به دست بگیرند. بنابراین ما نیازمند چهره‌های جدیدی هستیم که در جریان فتنه روی اصول پافشاری و ایستادگی کردند و جبهه اصولگرایی را تقویت نمودند، و در خط ولایت و آمال حضرت امام (ره) حرکت کردند.

حسینیان درباره نقش جامعتین (جامعه روحانیت و جامعه مدرسین) در هدایت جبهه اصولگرایی، گفت: کسانی که نتوانستند در جریان فتنه قبول شوند و با تمام تذکرات مقام معظم رهبری و راهنمایی‌های ایشان به تردید افتادند و از جبهه باطل حمایت کردند، نمی‌توانند در جبهه اصولگرایی که در آینده تشکیل خواهد شد شرکت داشته باشند.

رییس فراکسیون حامیان دولت موسوم به “انقلاب اسلامی”، با بیان این‌که ما باید به سوی اصول‌گرایی واقعی حرکت کنیم، تصریح کرد: نباید این‌گونه باشد که در هر دوره یا در هر سال نسبت به اصول‌گرایی و موازین اصولگرایی عقب‌نشینی داشته باشیم. در واقع باید هر چه سریع‌تر و بهتر به سوی خلوص و ناب شدن اصولگرایی حرکت کنیم و این امر می‌طلبد چهره‌های جدیدی که در این امتحان پیروزمند و سرافراز بیرون آمدند، جبهه اصول‌گرایی را تشکیل دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین