کد خبر: ۱۱۴۲۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵

بادامچیان: اصول‏گرای منتقد و حامی دولت نداریم!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس دسته‌بندی اصول‌گرایان به منتقد و حامی دولت را دقیق نمی‌داند.

بادامچیان، در پاسخ به سوالی در مورد ورود آیت‌الله مهدوی کنی، آیت‌الله یزدی و جامعتین به موضوع وحدت میان اصولگران اظهار داشت: ما از آنان خواهش کرده‌ایم تا در این موضوع نقش ویژه خود را ایفا کنند و تاکنون هم هروقت احساس وظیفه کرده‌اند پا به صحنه گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: البته علما در مسائل ریز جامعه دقت نمی‌کنند و فقط نسبت به مسائل کلان فعال می‌شوند. لذا حضورشان در صحنه‌هایی مانند انتخابات برای مردم و بخصوص مردم متدین اطمینان آورند و اگر تردیدی برای حضور در انتخابات وجود داشت مردم با توصیه علما حضور می‌یابند و از صواب و برکات الهی برخوردار می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد تاثیر ورود علما در رفع شکاف میان حامیان و منتقدان دولت این تقسیم‌بندی را دقیق ندانست وافزود:حامیان دولت خودشان بیش از همه منتقد هستند، ضمن آنکه اصولا چنین جدایی وجود ندارد که حامیان دولت منتقد آن نباشند یا منتقدان از دولت حمایت نکنند.

قائم مقام حزب موتلفه در پاسخ به سوال دیگری در مورد انتقادات علما نسبت به سیاست‌های فرهنگی دولت و تاثیر آن در وحدت اصول‌گرایان، گفت: ما باید در به کارگیری واژه‌ها دقت کنیم به طور مثال اصطلاحاتی مانند حمایت و شکاف اقسام گوناگونی دارند که در مورد اصولگرایان باید گفت آنها ضمن حمایت از دولت انتقاداتی هم به برخی عملکردها دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر‌نشان کرد: منتقدان دولت نیز ضمن انتقاد خود از دولت حمایت می‌کنند لذا شکافی میان اصولگرایان وجود ندارد بلکه سلایق گوناگون است. همانطور که در مجلس با وجود اکثریت اصول‌گرا، در موضوعی ممکن است اتفاق نظر وجود نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین