کد خبر: ۱۱۴۲۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۲

معبری در تهران به نام یک قاچاقچی؟ / تصویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از 30سال نام یک معبر در تهران همچنان به نام یک قاچاقچی نام‌گذاری و خوانده می‌شود.

به گزارش آتی؛ این قاچاقچی كه در بحبوحه انقلاب در حادثه خونین هفده شهریور سال 57 از دست طلبكاران متواری می‌گردد، پس از انقلاب با نفوذ برخی آشنایان، نامش درمیان شهدای جمعه خونین میدان شهدا ثبت می‌شود.

این شخص پس از چند سال به صورت پنهانی به محل زندگی خود بازمی‌گردد كه با شناسایی اهالی این محله، بار دیگر متواری می‌شود كه از محل اختفای این فرد تنها خانواده وی مطلع هستند. پدر و مادر این شخص چندی قبل به دیار باقی شتافتند.

به شهادت اهالی محله سرآسیاب دولاب، این فرد از ساقی‌های مشهور این محله بوده كه در سطح وسیع به تهیه و توزیع موادمخدر اقدام می‌كرده است.

بر اساس این گزارش، نام كوچه محل زندگی این فرد (كوچه باشگاه) كه در منطقه شرق تهران واقع است، از آن زمان به نام این قاچاقچی ( ع-م) تغییر و هم اینک نیز به همین نام خوانده می‌شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود كه به گفته همسایگان این شخص، پیش از این، وجود چنین كوچه‌ای با این نام و مشخصات به اطلاع مسئولان گذشته و حال بنیاد شهید و حراست آن نهاد رسیده بود اما در سال‌های اخیر پیگیری لازم در این زمینه انجام نگرفته است و شهرداری منطقه چهارده تهران هم تنها با نظر بنیاد شهید حاضر به تغییر نام شهدای معابر می‌كند.

گفتنی است، كوچه فوق در آلونک نشین های اطراف بزرگراه نیمه ساز امام علی (ع) در شرق تهران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین