کد خبر: ۱۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۸
قاضی پرونده سعات‌آباد خبر داد:

احتمال اعدام قاتل در میدان کاج تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس شعبه 71 دادگاه کیفری تهران با بیان اینکه موضوع پرونده قتل در میدان کاج تهران صبح فردا دوشنبه با حضور چهار مستشار رسیدگی می‌شود، گفت: به احتمال زیاد قاتل پرونده در میدان کاج به دار آویخته می‌شود.

قاضی نورالله عزیز محمدی با اشاره به نوع جنایت صورت گرفته در میدان کاج و تبعات ناخوشایند آن در جامعه و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی گفت: با توجه به درخواست والدین مقتول مبنی‌بر اجرای اشد مجازات برای متهمان پرونده (یعقوب و سعیده) صبح دوشنبه با حضور 4مستشار پرونده مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی صادر می‌شود.

وی افزود: با توجه به تبعات این جنایت و درخواست قصاص از سوی والدین مقتول این احتمال وجود دارد که متهم در محل وقوع جنایت (میدان کاج) به دار مکافات آویخته می‌شود.

ساعت 10 روز پنجشنبه ششم آبان‌ماه اهالی یکی از خیابانهای سعادت‌‌آباد با شنیدن صدای درگیری متوجه یک دعوای خیابانی شدند. در جریان این نزاع یک بنگاه‌دار به نام "یعقوب" با چاقو به سمت مردی حدودا 30 ساله هجوم برد و با وارد آوردن ضربه به ناحیه شکم، او را ‌مجروح کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که 2 نفر از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس پس از وقوع این حادثه و تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان قرار گرفتند و در صحنه حادثه حضور داشتند. 

به دنبال این ماجرا، دقایقی بعد متهم خود را تسلیم ماموران کرد و به این ترتیب تحقیقات از وی آغاز شد.

امروز یکشنبه نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل در سعادت‌آباد تهران در تالار اجتماعات مجتمع امام خمینی‌(ره) برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین