کد خبر: ۱۱۴۲۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۷

ردپای جریان فتنه در گوانگ‌ژو / طنز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - شهرام شکیبا(خبرآنلاین): در شرایط کنونی وقتی هواپیمایی به زمین می‌افتد، خانواده‌های بازماندگان برای‌شان ختم می‌گیرند و آه و ناله می‌کنند که طرف با هواپیمای این مملکت افتاده و مرده. لذا سیاه‌نمایی می‌شود که هواپیمای مملکت خراب است. این همان چیزی است که سران فتنه می‌خواهند. از قوه قضائیه می‌خواهیم که به‌شدت با خانواده‌های قربانیان حوادث هوایی برخورد کند. 

بیماری‌های روانی مثل ویروس‌های غیرفعال در همه انسان‌ها وجود دارد. هرازگاهی درصدی از بیماری‌ها به فعالیت درمی‌آیند. تا اینجایش طوری نیست. فقط وقتی صددرصد آنها فعال شوند، شخص کاملاً روانی می‌شود که بحث دیگری دارد. 

دیروز بخش مربوط به بیماری خودآزاری در من فعال شده بود، طبیعی است که در چنین حالتی آدم روزنامه می‌خواند.

در صفحه 3 روزنامه ایران از قول حمیدرضا ترقی، معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه خواندم: «جریان فتنه درصدد سیاه‌نمایی نسبت به عملکرد دولت است.» 

ایشان در ادامه «سیاه‌نمایی» را «خیانت واضح» خوانده‌اند.

با عنایت به سخنان ایشان، دور تا دور ما را فتنه‌گر جماعت گرفته ولی ما خودمان حواسمان نیست. برای روشن‌تر شدن قضایا چند مورد سیاه‌نمایی را که در شرایط کنونی طبعاً به جریان فتنه ربط پیدا می‌کند، به عرض می‌رسانم.

الف- ردپای فتنه‌گران در گوانگ‌ژو 

کلیه اعضای تیم اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی از بهترین‌های ورزش ایرانند. ما که اهل سیاهی‌لشکر فرستادن نیستیم. هر کدامشان که مدال نیاورده‌اند، می‌خواسته‌اند سیاه‌نمایی کنند... وگرنه چطور الباقی‌شان آوردند، خوبش را هم آوردند؟ لذا هم هشان به جریان فتنه متصلند و از قوه قضائیه م یخواهیم که به‌شدت با آنها برخورد کند.

ب- ردپای فتنه‌گران در نانوایی 

در شرایط کنونی که یارانه‌ها دارد هدفمند می‌شود، اجتماع بیش از 3 نفر در صف نانوایی‌ها، سیاه‌نمایی است. آنها می‌خواهند بگویند در مملکت نان کم است و این درست هم‌راستا با جریان فتنه است. لذا از قوه قضائیه خواهشمندیم با این اجتماعات غیرقانونی به‌شدت برخورد کند.

ج- ردپای فتنه‌گران در هوا 

در شرایط کنونی وقتی هواپیمایی به زمین می‌افتد، خانواده‌های بازماندگان برایشان ختم می‌گیرند و آه و ناله می‌کنند که طرف با هواپیمای این مملکت افتاده و مرده. لذا سیاه‌نمایی می‌شود که هواپیمای مملکت خراب است. این همان چیزی است که سران فتنه می‌خواهند. از قوه قضائیه می‌خواهیم که به شدت با خانواده‌های قربانیان حوادث هوایی برخورد کند.

د- ردپای سران فتنه در پیاده‌روها 

بعضاً دیده شده که در شرایط کنونی برخی از شهروندنماها که در خیابان راه می‌روند، بیشتر از حد معمول لاغر هستند. این چه معنایی دارد؟ اگر دوربین‌های بیگانگان یا ایادی داخلی‌شان از این افراد فیلم و عکس تهیه کنند، چه می‌شود؟ می‌روند تبلیغ منفی و سیاه‌نمایی می‌کنند که لابد در ایران غذا پیدا نمی‌شود و این هم‌سو با جریان فتنه است. لذا از قوه قضائیه خواهشمندیم با لاغرها به شدت برخورد کند.

ه- ...
به طور کلی در شرایط کنونی عکس بده، فتنه‌گر تحویل بگیر. 

(لطفاً شما هم کشفیاتتان را در باب ردپای جریان فتنه در قالب کامنت مطرح کنید. اگر نکنید، از قوه قضائیه تقاضا می‌کنم با شما هم برخورد کند.)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین