کد خبر: ۱۱۴۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۸
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از اعضای فراکسیون خط امام(ره) مجلس:

مهمترين راه جذب رضايت مردم احساس امنيت در حوزه‌های قضايی و اقتصادی است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب - سرویس سیاسی: رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین راه جذب همراهی و رضایت مردم را عمل به اصول قانون اساسی به‌ویژه فصل حقوق مردم و همچنین احساس امنیت در حوزه‌های قضایی، اجتماعی و اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی که بسیاری از زیربناها ساخته شده است و درآمد کشور با توجه به افزایش قیمت نفت در سطح مطلوبی قرار دارد می‌توان اقدامات مناسبی در این خصوص انجام داد.

به گزارش آفتاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از اعضای فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی، تأکید کرد: اگر مردم همراه نظام و انقلاب نبودند نمی‌توانستیم از این موانع دشوار عبور کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با توجه به شرایط جهانی و اقدامات روزافزون بر ضد نظام جمهوری اسلامی، تأکید کرد: تنها راه مقابله با دشمنان خارجی، تکیه بر ملت در داخل است و درک این ضرورت می‌تواند باعث افزایش مؤثر قدرت ایران در عرصه بین‌المللی شود.

هاشمی رفسنجانی مهمترین راه جذب همراهی و رضایت مردم را عمل به اصول قانون اساسی به‌ویژه فصل حقوق مردم و همچنین احساس امنیت در حوزه‌های قضایی، اجتماعی و اقتصادی عنوان کرد و افزود: در شرایط فعلی که بسیاری از زیربناها ساخته شده است و درآمد کشور با توجه به افزایش قیمت نفت در سطح مطلوبی قرار دارد می‌توان اقدامات مناسبی در این خصوص انجام داد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، تأکید کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع، در نظر گرفتن رأی و نظرات کارشناسان مختلف می‌تواند از تبعات منفی اجرای این طرح بکاهد.

وی با توجه به روند بررسی برنامه پنجم در مجلس شورای اسلامی، گفت: تجربه برنامه چهارم در 6 سال گذشته نشان داد، بی‌توجهی به اسناد بالادستی می‌تواند روزمرگی به‌همراه داشته باشد و همگان باید تلاش کنند در مسیر برنامه و قانون حرکت کنند.

هاشمی رفسنجانی مهمترین هدف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر اسلام و مکتب اهل بیت عنوان کرد و گفت: در عصر کنونی که دنیای رسانه‌ها و عصر ارتباطات است می‌توانیم با عمل به اسلام حقیقی و آموزه‌های آن در ایران الگویی برای مردمان جهان باشیم و چهره‌ای صحیح از مکتب خود به دنیا ارائه دهیم.

در ابتدای این دیدار محمدرضا تابش دبیر فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از حاضران به بیان دغدغه‌های این فراکسیون درخصوص مسائل فعلی کشور پرداخت.

وی با اشاره به رابطه انقلاب اسلامی با مردم و اهمیت جایگاه رأی و نظر آنها در اداره کشور تأکید کرد: توجه به حرمت انسان و رعایت اخلاق در اداره کشور از مهمترین آموزه‌های دین اسلام و مکتب امام در اداره جامعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۵
0
0
زنده باد آیت الله هاشمی رفسنجانی

زنده باد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین