کد خبر: ۱۱۴۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۶

امام موسی صدر در بندرعباس شهید شد! / تصویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهرداری منطقه دو "بندرعباس" در اقدامی ناشیانه در تابلوی بلوار امام موسی صدر این شهر، از لفظ "شهید" استفاده کرد. 

به گزارش شیعه آنلاین، امام موسی صدر در سوم شهریور سال 1357 و در آخرین مرحله از سفر دوره ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی سرهنگ "معمر قذافی" وارد لیبی و در روز نهم شهریور ربوده شد.

دستگاه های قضائی دولت های لبنان و ایتالیا و همچنین تحقیقات انجام شده از سوی واتیکان، ادعای دولت لیبی مبنی‌بر خروج امام موسی صدر از آن کشور و ورود ایشان به رم را رسما تکذیب نمود.

قرائن متعددی حکایت از آن دارد که امام موسی صدر همچنان در قید حیات است. مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که بدست آمده، تماما دال بر آن است که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نکرده و همچنان در محل نامعلومی که پیش بینی می شود زندان باشد، به سر می برد.

شایان ذکر است آخرین خبری که در 13 اردیبهشت 1380 توسط سایت «جبهه نجات ملی لیبی» بر روی شبکه جهانی اینترنت منعکس گردید، مدعی آن است که امام موسی صدر در اواخر سال 1376 توسط برخی زندانیان زندان "ابوسلیم" شهر طرابلس دیده شد و مدتی بعد به مکانی دیگر انتقال یافته است. {$old_album_114566}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین