کد خبر: ۱۱۴۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹

نمایش صحنه‌های رقص و آواز در سیما برای کوبیدن فیلم‌فارسی‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه هفت پنجشنبه شب گذشته در واقع جنجالی‌ترین برنامه‌ای بود که کمتر کسی انتظار آن را داشت. 

به گزارش پارس توریسم، این برنامه سینمای هفت در واقع برنامه به‌شدت تحسین برانگیزی بود که به‌نظر می‌رسد بتواند انتقاداتی را که دراین چند وقت از این برنامه شده بود را کاهش دهد. 

در ماه‌های اخیر بسیاری از منتقدان و نویسندگان سینمایی از کیفیت این برنامه انتقاد کرده بودند و نشریاتی چون نافه و ماهنامه فیلم وحتی رسانه‌هایی چون همشهری جوان و....از جمله جاهایی بودند که نویسندگان آن برنامه هفت را مورد انتقاد قرار دادند. 

حمله غیرمنتظره به فیلم‌فارسی

در برنامه شب گذشته که می‌توان آن را حمله‌ای غیرمنتظره به سینمای فیلم‌فارسی دانست بخش‌هایی از فیلم‌های قبل از انقلاب مانند یکه بزن وگنج قارون به نمایش در آمد و فیلم‌های ایرانی که در این سال‌ها نما به‌نما از آنهاکپی شده بود نیز نمایش داده شد. همچنین فیلم دو خواهر به همراه یک فیلم هالیوودی نمایش داده شد که صحنه به صحنه و نما‌به‌نما و دیالوگ‌به‌دیالوگ فیلم دو خواهر از آن فیلم کپی شده بود. تماشاگری که این صحنه‌ها را نگاه می‌کرد واقعا متحیر می‌ماند که برخی فیلم‌سازان ایرانی در کپی کردن چه قدر استادند! 

کلکسیونی از رقص و آواز و ..

همچنین کلکسیون و گلچین جالبی از صحنه‌های رقص و آواز و پایین کشیدن شلوار که در بسیاری از صحنه‌های فیلم‌های فارسی سینمای ایران وجود دارد نیز نمایش داده شد که در نوع خود بی‌نظیر بود. 

سکس پنهان 

دراین برنامه که علیرضا رییسیان و شهریار بحرانی به عنوان مهمان حضور داشتند مسعود فراستی بااشاره به برخی فیلم‌های مبتذل سینمای ایران تاکید کرد که اگرچه در سینمای قبل از انقلاب به موضوعاتی چون سکس و رقص و آواز پرداخته می‌شد ولی ما در پس از انقلاب در این فیلم‌های مبتذل شاهد سکس پنهان هستیم. 

مردم بهترین ناظران فیلم‌ها

در برنامه هفت همچنین عنوان شد که بهترین کسانی که می‌توانند براین فیلم‌های مبتذل نظارت کنند خود مردم هستند. چون هم اکنون دیگر مردم از این فیلم‌ها خسته شده‌اند و کسی از آنها استقبال نمی‌کند. 

بحران کمبود مخاطب 

به گزارش پارس توریسم برنامه شب گذشته هفت در حالی به بحران کمبود مخاطب می‌پرداخت و در تحلیل‌های مجری برنامه و مهمانان آن به این نکته پافشاری می‌شد که مردم از فیلم‌های سینمای ایران خسته شده‌اند.

بلیط 4000تومانی زور دارد

همچنین به اعتقاد بسیاری از علاقه‌مندان سینما بسیار زور دارد که برای تماشای یک فیلم سینمایی باید مبلغ 4000 تومان بری آن فیلم در یکی از پردیس‌ها داد. به‌همین‌خاطر است که در روزهایی که بلیط سینما نیم‌بهاست استقبال عجیب‌وغریب از فیلم‌ها می‌شود و بسیاری از ‌سالن‌ها پرتماشاگر است.

سرمایه‌گذاری در اکران فیلم‌ها

مسعود فراستی منتقد حاضر دراین برنامه نیز به نکته مهمی اشاره کرد وگفت که به‌جای سرمایه‌گذاری بسیار درزمینه تولید فیلم‌ها، باید این سرمایه‌گذاری در زمینه اکران این فیلم‌ها صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین