کد خبر: ۱۱۴۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۳

باهنر رقیب مشایی در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که مدت‌هاست بحث کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی به عنوان نامزد طیف احمدی‌نژاد در محافل مطرح شده، این احتمال که در صورت حضور مشایی محمدرضا باهنر به عنوان گزینه کاندیداتوری ریاست‌جمهوری از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح گردد، تقویت شده است. 

در آخرین جلسه جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح شده که محمدرضا باهنر ازپتانسیل بالایی برای انتخابات دور بعد ریاست‌جمهوری برخوردار است و حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور هم جایی به نام شهید باهنر است و نگاه مردم به‌ویژه در شهرستان‌ها به شهید باهنر مثبت است. 

همچنین گفته شده برخی اقدامات باهنر مانند گردن نهادن به نتیجه فراکسیون اصول‌گرایان، سبب اقبال به وی شده است. البته گویا شهاب الدین صدر در این جلسه به نوعی ساز مخالف زده است. 

رجوع اصول‌گرایان به باهنر در گذشته هم سابقه داشته، اما هر بار باهنر می‌گفته در صورتی کاندیداتوری را قبول می‌کند که تنها گزینه از سوی اصول‌گرایان باشد. ولی چون هر بار بر روی وی اجماع نمی‌شده، با کاندیداتوری مخالفت کرده، ولی در این دوره در پاسخ به کسانی که این مسأله را با وی مطرح کردند تنها سکوت کرده است. 

همچنین اعضای جبهه پیروان در این جلسه ضعف منابع مالی را نقطه ضعف دانسته و از باهنر خواسته‌اند روزنامه خود به نام "پیشرفت" را زودتر منتشر کند. این در حالی است که مجوز روزنامه پیشرفت به دلیل پایان مهلت باطل شده است. 

گفتنی است در جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری، معمولا عسگر اولادی به عنوان دبیر کل، کوهکن، دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار، باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، صدر، دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان، مریم بهروزی دبیرکل جامعه زینب، حسینی وزیر ارشاد و قائم مقام کوهکن، سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، دهقان دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان، صابر دبیرکل جامعه اسلامی کارگران، غفوری فرد دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران، نبی حبیبی دبیرکل موتلفه، بادامچیان و لاله افتخاری و همچنین غلامحسین امیری، قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین و مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان حضور دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین