کد خبر: ۱۱۴۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۶
قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب:

بسيج بايد فراجناحی باقی بماند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب - سرویس سیاسی: داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب درخصوص جایگاه بسیج در کشور اظهارداشت: بسیج نمادی از ایثار و فداکاری در دفاع از آرمان های انقلاب و تمامیت ارضی کشوراست.

وی ادامه داد: انتظاری که باید از نهاد مردمی بسیج داشت این است که به عنوان یک نهادی که تعلق به هیچ جریان و جناح خاصی ندارد باقی بماند و نیرویی باشد که در خدمت کلیت نظام باشد و همچنان ظرفیت های خود را در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور حفظ کند.

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس تصریح کرد: اگر به عملکرد بسیج در دوران جنگ تحمیلی برگردیم می بینیم که بدون حمایت بسیج و حضور آن در صحنه ایثارگری مقابله با نیروهای دشمن بعثی دشوار بود.

قنبری گفت: در روزهای آغازین جنگ بسیج بود که با حضور در عرصه ضمن تقویت نیروهای نظامی باعث شد رویای پیروزی رژیم بعثی عراق درمدت کوتاهی به شکست بیانجامد.

نماینده ایلام خاطرنشان کرد: بسیج در نظام ما نوعی مشارکت در امنیت کشور داشته و روش دموکراتیک در دفاع از انقلاب و نظام داشته است. بسیج با حضور فعال خود در میدان دفاع از ارزشها و تمامیت ارضی کشور هزینه های دفاع را کاهش داده و پیروزی های بی شماری برای ما ایجاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین