کد خبر: ۱۱۴۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸

اظهارات عجیب ذوالنور درباره فرار بنی‌صدر با اجازه نظام!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دیروز شنبه در تریبون آزاد دانشجویان دانشگاه شاهد كه از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، حضور پیدا كرد و به سؤالات دانشجویان پاسخ داد. 

بخش از سخنان مطرح شده توسط وی به شرح زیر است: 

خاتمی پس از ریاست‌جمهوری خود اعلام كرد به این حقیقت رسیدم كه مبانی لیبرالیسمی تنها راه اداره جوامع است.

در 8 سال دوران اصلاحات آتش تهیه بر روی ارزش‌ها و بسیج ریخته می‌شد.

آیت‌الله فاضل لنكرانی در بیان خاطراتی گفت كه روزی به نزد امام خمینی(ره) رفتم و به ایشان گفتم چرا با بنی‌صدر برخورد نمی‌كنید؟ امام(ره) فرمودند مگر چه اتفاقی افتاده است؟ برخورد با بنی‌صدر برخورد با رأی ملت است و اگر با وی برخورد كنیم مردم فكر می‌كنند ما دیكتاتور هستیم. باید بنی‌صدر به فعالیت خود ادامه دهد تا مردم متوجه شوند در چه خط و چه جریانی حركت می‌كند و آنگاه خود قضاوت كرده و با وی برخورد كنند. 

برخی‌ فكر می‌كنند بنی‌صدر از كشور فرار كرد كه در اینجا باید گفت نظام اسلامی به بنی‌صدر اجازه داد تا از كشور خارج شود و حتی 2 هواپیمای جنگنده‌ای كه از پایگاه هوایی نوژه به تعقیب هواپیمای حامل بنی‌صدر اعزام شد ترفند نظام انقلاب اسلامی بود.

همه مشاهده كردند كه بنی‌صدر با لباس زنانه از كشور خارج شد و اكنون وی چادر فرار خود را به مجید توكلی یكی از عناصر جریان فتنه در دانشگاه امیركبیر تقدیم كرد تا به‌وسیله آن از دست مأموران امنیتی فرار كند!

در فتنه سال گذشته دیدیم كه فتنه‌گران حتی شعارهایی به‌نفع رضا پهلوی،‌ مسعود رجوی و ربع پهلوی دادند اما حتی یكی از آنها نیز در حمایت از بنی‌صدر شعار نداد چون مشخص بود كه بنی‌صدر با اقداماتی كه در كشور انجام داد آبروی خود را به‌طور كامل ریخته است.

به‌طور كلی در كشورهای دنیا پلیس ضد‌شورش برای مقابله با شورش‌های خیابانی اقدام می‌كند و ممكن است سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای یگان ویژه نیز اشتباه كرده باشند.

كسانی كه معترض هستند و با حضور غیرقانونی در خیابان‌ها قصد تخریب اموال عمومی و خصوصی را دارند اگر بخشی از مردم عادی نیز در میان این عناصر باشند عدم برخورد با آنها امری غیرممكن است.

( در پاسخ به این سوال كه چرا بسیجیانی كه در جریان فتنه سال 88 به شهادت رسیده‌اند گمنام‌اند) افرادی كه حامی جریان فتنه هستند و حتی معاندان انقلاب اسلامی اگر از هویت خانواده‌های این شهدا اطلاعی پیدا كنند خانواده‌های آنان امنیت جانی نخواهند داشت!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
0
0
فرمایشات متینی است...
درود بر بسیجی
یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
0
0
ای کاش منبع نقل قول از جناب آقای خاتمی را می فرمودند و یکطرفه به قاضی نمیرفتند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین