کد خبر: ۱۱۴۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶

تاخیر پروازهایی که به 50 ساعت هم رسید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: میزان تاخیرهای بازگشت حجاج به دلیل نبود امکانات فرودگاهی و ایستایی هواپیماها در فرودگاه جده کمتر شده اما رفع نشده است.

فرهاد پرورش، با بیان اینکه تاکنون 45 پرواز بازگشت حجاج با هواپیماهای ایرباس و بوئینگ 727 این شرکت انجام شده است، گفت: تا شب گذشته حدود 17 هزار و 500 نفر از حجاج توسط شرکت هواپیمایی هما از جده به مقاصد تهران، گرگان و اصفهان بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه پروازهای بازگشت حجاج از جده به اردبیل نیز از امروز آغاز می‌شود، گفت: میزان تاخیرهای بازگشت حجاج کمتر شده اما رفع نشده است.

پرورش تصریح کرد: همه هواپیماهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به موقع در فرودگاه جده حاضر شده‌اند اما به دلیل نبود امکانات فرودگاهی و ایستایی هواپیماها در این فرودگاه،‌ پروازها با تاخیر مواجه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: به‌منظور جلوگیری از تاخیرهای انعکاسی در پروازهای بعدی هواپیماهای جایگزین اعزام می‌شوند اما به دلیل نبود امکانات و ندادن پارکینگ هواپیماهایمان، بازهم پروازها با تاخیر مواجه می‌شوند.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ پروازی به دلیل حاضر نبودن هواپیمای ایرانی در فرودگاه جده تاخیر نخورده و همه‌ هواپیماها به موقع در این فرودگاه حاضر هستند اما به دلیل نبود امکانات فرودگاهی اعم از اتوبوس، مسائل گمرکی، جامه‌دان مسافر، ندادن جای پارکینگ به هواپیما و ... پروازها با تاخیر انجام می‌شود.

پرورش با بیان اینکه تاخیرهای این شرکت در پی نبود امکانات فرودگاهی از یک تا پنج ساعت بوده است، گفت: تاخیرهای شرکت‌های هواپیمایی کشور عربستان به50 ساعت هم رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین