کد خبر: ۱۱۵۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲

دسیسه‌ای برای قتل مرد پولدار

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مرد شرور که نقشه سرقت پول‌های دوستش را طراحی کرده بود، تصور نمی‌کرد پس از ناکامی دستش به خون آلوده شود. 

روزنامه ایران در این باره نوشت: روز پنجشنبه چهارم آذر، کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار از مرگ مرموز مرد جوانی در بیمارستان باخبر شدند. مأموران پس از نخستین بررسی‌ها دریافتند «امیر» با ضربه‌های کارد از پا درآمده است.

راننده‌ای که «امیر» را به بیمارستان منتقل کرده بود نیز به مأموران گفت: «امروز در حال رفتن به خانه‌ام در «ملارد» ناگهان با پیکر خونین مرد جوان روبه‌رو شده و بلافاصله او را به بیمارستان رساندم.»

قاضی پرونده با اطمینان از اینکه مرد راننده هیچ نقشی در قتل ندارد، او را آزاد کرد و کارآگاهان نیز تلاش برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت را در دستور کار قرار دادند.

آنها در تجسس‌ها دریافتند مقتول چندی قبل با مردی به نام «میثم» یکی از اشرار «ملارد» آشنا شده و روز حادثه نیز با او قرار ملاقات داشته است.

با کشف این سرنخ، مرد شرور در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.«میثم» در بازجویی‌های مقدماتی منکر اطلاع از قتل شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: پس از آشنایی با «امیر» متوجه شدم او وضع مالی خوبی دارد. به همین خاطر وسوسه سرقت از او به جانم افتاد. بنابراین پس از طرح نقشه‌ای روز پنجشنبه «امیر» را به بهانه انجام معامله‌ای به «ملارد» کشانده و وقتی مطمئن شدم پول زیادی همراه دارد، با کارد تهدیدش کردم تا پول‌ها را بگیرم، اما وقتی «امیر» مقاومت کرد، مجبور شدم او را با کارد بکشم...

متهم پس از اعتراف به قتل با دستور قاضی جنایی ملارد برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین