کد خبر: ۱۱۵۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۳

9 کشته و زخمی در سانحه رانندگی در سراب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر سانحه رانندگی در این استان 5 نفر کشته و 4 نفر دیگر مصدوم شدند. 

حبیب حسین قلی‌زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: این سانحه در مسیر 7 کیلومتری دوز دوزان به سمت سراب رخ داد که در پی آن سه دستگاه خودروی سمند، پیکان و پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این سانحه 5 سرنشین خودروها که 2 نفر از آنها زن بودند در محل حادثه جان باختند و چهار سرنشین دیگر شامل 2 زن مصدوم شدند. 

وی خاطر نشان کرد: اجساد و مصدومان توسط 6 دستگاه آمبولانس‌های به بیمارستان امام(ره) در سراب و از آنجا به بیمارستان امام رضا (ع) در تبریز منتقل شدند. 

حسین قلی زاده در پایان افزود: وضعیت مصدومان رضایت بخش است. 

تصادف مرگبار 3 تریلر در محور هفتگل ـ اهواز 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان نیز گفت: بر اثر برخورد 3 تریلر با یکدیگر در محور هفتگل‌ ـ اهواز 2 نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند. 

اسدالله موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: این سانحه رانندگی ساعت 21 و 25 دقیقه شب گذشته، هشتم آذرماه رخ داد. 

وی افزود: در پی این حادثه، ماموران اورژانس مرکز هفتگل به محل موردنظر اعزام شدند اما پیش از رسیدن آمبولانس به محل حادثه، 2 نفر از 4 مجروح این سانحه به دلیل شدت صدمات، فوت کردند. 

موسوی تصریح‌کرد: مصدومان این حادثه رانندگی توسط ماموران اورژانس مرکز هفتگل به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز انتقال داده شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین