کد خبر: ۱۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰

پیکر استاد وارد صحن امامزاده صالح شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم عزاداری و سینه زنی توسط دانشگاهیان و مردم حاضر در مراسم تشییع پیکر شهید شهریاری هم اکنون در میدان تجریش در حال برگزاری است. 

پیکر شهید دکتر مجید شهریاری هم اینک بر دوش دانشگاهیان به سمت امامزاده صالح در حال تشییع است و تا دقایقی دیگر در این امامزاده مراسم تدفین برگزار می‌شود.

تعدادی از دانشجویان کفن پوش در مراسم تشییع پیکر شهید شهریاری با تصاویری از امام راحل و شهید شهریاری در دست دارند جلوتر از سایرین در حال حرکت به سمت امامزاده صالح هستند.

دانشگاهیان و مردم حاضر در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر استاد شهریاری شعارهایی چون "شهیدان زنده اند الله اکبر"، "آمریکا ننگت باد"، "شهید دیروز علیمحمدی ؛ شهید امروز شهریاری"، عزا عزاست امروز ؛ روز عزاست امروز ؛ استاد حزب اللهی ؛ پیش خداست امروز"، "استاد شهریاری راحت ادامه دارد"، "استاد شهریاری ؛ شهادتت مبارک" و ... سر می‌دهند.

هم اکنون پیکر مطهر شهید شهریاری وارد امامزاده حضرت صالح بن موسی الکاظم‌(ع) شده است.

دکتر مجید شهریاری استاد تمام دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی صبح دوشنبه 8 آذر ماه 89 در حالی که با خودروی شخصی خود عازم به دانشگاه شهید بهشتی بود توسط دشمنان قسم خورده انقلاب از طریق بمبگذاری مورد سوء‌قصد قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین