کد خبر: ۱۱۵۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۵

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی: مبلغان مذهبی از هدفمندی یارانه‌ها حمایت کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، گفت: مبلغین سعی کنند در ایام تبلیغی از طرح هدفمندی یارانه ها حمایت کنند و سخنی نگویند که این طرح ملی در موضع ضعف قرار گیرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی در گردهمایی بزرگ مبلغین ماه محرم که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: جامعه ما امروز نیازمند وحدت و همدلی است و مبلغان هم باید در این راستا سعی کنند که همه را زیر چتر انقلاب جمع کرده و جلوی دو دستگی‌ها را بگیرند.

ربانی همچنین از مبلغین خواست با مطالعه لازم منبر بروند و ادامه داد: بهترین کلام، همانا قرآن و روایات ائمه اطهار(ع) است، بنابر این مبلغین باید سخن خود را مشحون از کلام وحی و بیان ائمه(ع) کنند.

وی با بیان این که اخلاص در تبلیغ یکی از مهم ترین الزامات آن است، ابراز داشت: برخورد محبت آمیز و توام با سعه‌صدر با مردم، همچنین خیر خواهی نسبت به آنان از جمله مسایلی است که در امر تبلیغ بسیار مهم و تاثیر گذار است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت و عظمت تبلیغ گفت: کار تبلیغی و منبر رفتن برای خداوند متعال بسیار ارزشمند است؛ چرا که از این طریق دل‌های مردم با فرهنگ ناب اسلام آشنا می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین