کد خبر: ۱۱۵۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷

"دیگری" بهترین فیلم کودک آسیا پاسیفیک شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی "دیگری" به کارگردانی مهدی رحمانی جایزه بهترین فیلم کودک این دوره از مراسم آسیا پاسیفیک را دریافت کرد. 

تنها نماینده سینمای ایران در این دوره از مراسم آسیا پاسیفیک توانست جایزه بهترین فیلم کودک را دریافت کند، "دیگری" این روزها روی پرده سینماهای تهران است. 

مهدی رحمانی کارگردان این فیلم سینمایی درباره موفقیت در این مراسم، گفت: خوشحالم که این اتفاق افتاده و نماینده‌ای از سینمای ایران توانسته این افتخار را به دست بیاورد، نامزدی در این مراسم برای من مهم و جذاب بود و خوشحالم که داوران آسیا پاسیفیک "دیگری" را پسندیده‌اند.

وی ادامه داد: این مراسم با وجود عمر کوتاه یکی از معتبرترین محافل سینمایی بین‌المللی است و امیدوارم دیده شدن "دیگری" در این مراسم به عرضه بین‌المللی آن کمک کند، این فیلم را برای مخاطب خارجی یا جشنواره‌ای نساخته‌ام اما ارتباط مخاطب غیرایرانی با این فیلم برایم ارزشمند است.

این کارگردان جوان سینما گفت: متاسفانه در مراسم اهدای جوایز حضور نداشتم، اما این موفقیت بین‌المللی شیرین را خوش یمن می‌دانم و امیدوارم مسئولان سینمایی فرصتی فراهم کنند تا "دیگری" در اکران داخلی هم به آنچه استحقاقش را دارد دست پیدا کند و مخاطب ایرانی هم بتواند این فیلم را ببیند.

فیلم سینمایی "دیگری" به تهیه‌کنندگی محمدعلی نجفی و بازی محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مهران رجبی، میلاد مرادی نسب داستان پسری است که همراه مردی که قرار است ناپدری‌اش باشد به تهران سفر می‌کند.
 
"دیگری" محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. مراسم اعطای جوایز سینمایی آسیا- پاسیفیک 11 آذرماه در استرالیا برگزار ‌شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین