کد خبر: ۱۱۵۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴

شور شیدایی همایون خرم در برج میلاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هرچند کنسرت همایون خرم بدون حضور خواننده اجرا شد اما حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد در طول اجرای کنسرت متن ترانه‌ها را زمزمه می‌کردند. 

کنسرت همایون خرم با نوازندگی حسن آزاده‌فر (تومبک) امیرحسین رضا (تار) سامان احتشامی (پیانو) و با دکلمه ژاله صادقیان و نوازندگی و سرپرستی همایون خرم 10 و 11 آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. 

در شب اول این کنسرت هرچند اجرای برنامه با نیم ساعت تاخیر آغاز شد اما از همان ابتدای آغاز برنامه مخاطبان حاضر در سالن با نوازندگان همراهی می‌کردند در ابتدای برنامه که با دکلمه ژاله صادقیان آغاز شد نوازندگان بخش‌هایی از قطعه غوغای ستارگان (امشب در سر شوری دارم) را اجرا کردند و در میانه اجرای این قطعه همایون خرم به‌روی سن آمد. 

با آمدن همایون خرم به روی سن حاضران در سالن به صورت ایستاده او را تشویق کردند و خرم نیز پس از پاسخ به ابراز احساسات همراه با گروه نوازندگان قطعه غوغای ستارگان را به‌صورت کامل اجرا کرد پس از اجرای این قطعه نوازندگان با تغییر برنامه خود به مقام دستگاه‌ شور تغییر دادند و بعد از اجرای چهار مضراب قطعه عشق و انتظار با دکلمه ژاله صادقیان اجرا شد. 

براساس این گزارش هرچند این اجرا تک خوان نداشت اما از آنجا که بیشتر ترانه‌ها برای مخاطبان حالت نوستالژیک داشت بیشتر آنها بخش‌هایی از ترانه‌ها را همراه با نوازندگان زمزمه می‌کردند.
 
در ادامه بخش اول گوشه بیداد و قطعه موج دل با همراهی دکلمه ژاله صادقیان اجرا شد. 

در پایان بخش‌ اول همایون خرم با تشکر از حاضران در سالن گفت: باید در اینجا یاد اساتیدم ابوالحسن‌خان صبا و جمعی از شاگردان وی همچون مهدی خالدی، علی تجویدی، حبیب‌الله بدیع، پرویز یاحقی، اسدالله ملک را گرامی بدارم و قطعه ضرب منیژه را به‌یاد آنها اجرا می‌کنم در این بخش زمانی که خرم اسامی هر کدام از اساتید موسیقی را به‌زبان می‌آورد حاضران به شدت وی را تشویق می‌کردند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخش دوم مراسم با اجرای قطعه 2 ضربی در مخالف سه‌گاه و بعد اجرای ترانه رسوای زمانه آغاز شد در ادامه نیز قطعه سرگشته (تو این پری کجایی) بوی باران اجرا شد و با اجرای قطعه دیدم به‌خواب اجرای کنسرت به‌پایان رسید. 

در پایان کنسرت حضار در سالن به‌شدت همایون خرم را تشویق کردند و عده بسیاری نیز اهدای دسته‌های گل از او تشکر کرده‌اند. 

همایون خرم نیز در پاسخ به احساسات تماشاگران قطعه اشک من هویدا شد را به صورت ویژه اجرا کرد. 

تهمینه میلانی کارگردان سینما، محمد سریر مدیرعامل خانه موسیقی، پیرنیاکان، مظفر شفیعی، بابک رضایی، محمد موسوی، مهدی الهه قمشه‌ای، مرادخانی از جمله میهمانان ویژه این کنسرت بوده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
0
0
سلام ممنون از اطلاع رسانی شما
اسم قطعه زرد ملیجه به معنای گنجشک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام
1-تومبک اشتباه می باشد تمبک یا تنبک درسته
2-ضرب منیژه اشتباه می باشد زرد ملیجه درسته
3- پس از اجرای این قطعه نوازندگان با تغییر برنامه خود به مقام دستگاه‌ شور تغییر دادند اشتباه می باشد پس از اجرای این قطعه نوازندگان از مقام وصال به مقام شور تغییر مقام دادند درسته
و متاسفانه اشتباهات بسیار زیاد دیگر که از حوصله اینجانب خارج می باشد.
امید وارم از این پس خبرنگاران آشنا با موسیقی را به کنسرت بفرستید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین